luni, 4 noiembrie 2013

MARIA ! ÎŢI SIMT SUFLETUL LUMINAT ! DEŞTEAPTĂ-TE ROMÂNE ! CONVOIUL CEL DE MOARTE....!

                                   22 IUNIE  2011, după amiaza !

Eram la birou acasă, când brusc aud UN GLAS, blând şi plăcut care mă strigă pe nume şi îmi spune aşa ;

                       "MARIA !
                   MARIA , ÎŢI  SIMT  LUMINAT  SUFLETUL , MARIA !
                   LUMINAT  MARIA "!

Ce am simţit în acele momente ? Greu de exprimat în cuvinte. Fireşte, am simţit o bucrie imensă în inimaşi-n sufletul meu, apoi şi o frică şi mai imensă de a nu greşi în FAŢA LUI  DUMNEZEU, în mod voit.
Apoi aud Glas, fraţilor , care spune tare aşa ;

             "PE  BRAŢELE  MÂNTUITORULUI  HRISTOS !
              CEL  CE  VA CREDE , ŞI  NU  VA RUŞINA, 
              NUMAI  CEL, CE VA CREDE !
               ADEVĂRAT  CURAT, ZIDESC  EU
 VOUĂ!
               DEŞTEAPTĂ-TE  ROMÂNE, 
               CONVOIUL  CEL  DE  MOARTE '!

                      FRAŢILOR !
De veţi crede şi voi toţi care citiţi pe Blog, că acestea sunt CUVINTELE LUI  DUMNEZEU, şi nu ale mele, fericiţi veţi fi voi cu toţii, că deşi nu aţi văzut, aţi crezut şi credeţi cu tărie, că toate câte vă scriu, nu sunt de la mine, ci numai de la DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT !
Eu nu vă pot obliga să credeţi, ci doar împlinesc PORUNCA LUI  DUMNEZEU, şi anume :
         "SĂ  SCRII  TOT  CE VEZI, ŞI  TOT CE  AI S-AUZI "!
                        Cu dragoste şi cu preţuire, Maria
                                   Pe mâine !
                         

Un comentariu: