duminică, 10 noiembrie 2013

MI - E FOAME ! MI - E SETE ! MI - E FOAME ! MI - E SETE !

                      7  Iulie  2005 zori de zi !

Dormeam şi aud brusc GLAS,care strigă tare aşa :

             "MI - E  FOAME  !  MI - E  SETE !
               AŞA  MÂNCĂM ŞI  NOI  O  DATĂ PE                 AN!
              DATORITĂ  FAPTULUI CĂ Ei ,AU PUTEREA  MĂRTURISIRII , IAR ÎN VIAŢĂ  ŞI PENTRU  MOARTE , TE  RUGĂM ..."!(şi glasul se pierde ca un ecou ).
Apoi aud din nou GLAS, care spune aşa :

               "CUVINTELE ,AU UN  CUVÂNT  DE  SPUS, ÎN  CEEA   CE-L  ASIGURĂ  PE  HRISTOS , ÎNTRU  ACELAŞI  PLAN "!

Şi văd cu ochii închişi pentru o clipă, geamul uşii mele de la intrare şi aud chiar şi soneria pe care o aveam la poartă, dar nu sunase mână de om la ea, şi pe geam, văd cu uimire şi cu ochii închişi, numai  LIMBI DE FOC, şi de toate culorile curcubeului.
Tot geamul uşii, era îmbrăcat în LIMBI de FOC şi de culoarea curcubeului, care se aşezau de la dreapta la stânga, ca şi cum o forţă nevăzută le ţesea în acea clipă.
Dragii mei, am spus-o şi-o mai spun :
TOT  CE EU SCRIU AICI PE BLOG, ESTE  CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU !
ESTE  ADEVĂRUL !
Puneţi-le toate la inima voastră şi îmbrăcaţi cu aceste CUVINTE SFINTE, sufletul vostru, şi veţi dobândi ÎMPĂRĂŢIA  LUI  DUMNEZEU !
Cu adevărat fraţilor, ADEVĂR  DE SUS , vă aduc vouă tuturor, şi GLASUL  LUI  DUMNEZEU, se regăseşte în tot ce eu scriu.
Primiţi-L  şi vă bucuraţi şi mulţumiţi LUI  DUMNEZEU şi MAICII DOMNULUI ,că aţi cunoscut şi cunoaşteţi prin mine păcătoasa, CUVÂNTUL LUI  IISUS, DOMNUL  ŞI DUMNEZEUL nostru !
                   Cu dragoste şi preţuire, MARIA.

              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu