duminică, 10 noiembrie 2013

MARTORII LUI IEHOVA ??? CREDEŢI VOI , ÎN MARTORII LUI IEHOVA ???

                     10  NOIEMBRIE  2013, dimineaţa !

Dormeam şi brusc aud GLAS,care răsuna de peste tot şi care striga tare aşa : 

              " MARTORII  LUI  IEHOVA  !
                 MARTORII  LUI  IEHOVA !

Apoi aud şi văd scris în noapte aşa :

              "ŞI  Ei SPUS  RÂZÂND , CĂ AU REFUZAT  CEEA CE  LI  S-A  OFERIT "!

Dragii mei, să refuzaţi şi voi dacă vi se oferă ,să intraţi în secta MARTORILOR  LUI  IEHOVA !
CREDINŢA  ADEVĂRATĂ, este numai CREDINŢA  CREŞTIN  ORTODOXĂ !
Aşa am aflat eu din CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU, pe care mi L-a descoperit mie, nevrednica de mine.
Cuvintele pe care le-am citat, au fost rostite de UN GLAS, dar le-am văzut şi scrise cade mână cu alb strălucitor, pe CERUL nopţii albastre.
Duă circa 20 de secunde dragii mei, văd cu ochii închişi, O CAMERĂ mare, în care toate au început a se cutremura destul de tare.
Începuse UN CUTREMUR, de jos în sus, ca o oală în care clocoteşte apa, tot aşa se cutremura şi PĂMÂNTUL, ca şi cum ar fierbe cu mari clocote. 
Din nefericire, veţi vedea că undeva, pe undeva, va avea loc UN  CUTREMUR (cu o intensitate medie, mi s-a spus acum , de UN GLAS, ce a venit din CER, în dreapta mea.)
Da ! UN  CUTREMUR  de o intensitate medie, urmează a mai avea loc..., nu peste prea mult timp.
Dragii mei, cred că aţi observat că, în timp ce scriu se petrec LUCRURI uimitoare ! GLASUL LUI  DUMNEZEU, intervine ori de câte ori este nevoie şi că, nu sunt singură  ! DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI şi toţi SFINŢII  SĂI, sunt cu mine şi veghează  neîncetat asupra a tot ce eu fac, cu cuvântul, cu gândul , cu fapta.....!
Nu sunt de capul meu, ci împlinesc VOIA  LUI  DUMNEZEU ,fie şi cu preţul vieţii mele ,la nevoie ! FERICITĂ  aş fi, ca să mor slujind LUI DUMNEZEU ŞI MAICII SALE !
                   Cu dragoste, Maria.

                 

2 comentarii: