marți, 5 noiembrie 2013

ASTĂZI 5 NOIEMBRIE , SE ÎMPLINEŞTE 1 AN , DE CÂND AM DESCHIS ACEST BLOG !

 5  NOIEMBRIE  2012  -  5  NOIEMBRIE  2013!
            ŞI  32.300  DE  VIZUALIZĂRI !

                             Dragii mei, 
 Astăzi BLOGUL nostru, nu numai al meu personal, ci al nostru al tuturor care IUBIM şi CINSTIM aşa cum se cuvine CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU şi LACRIMILE  MAICII  DOMNULUI, vărsate pentru iertarea păcatelor noastre, BLOGUL nostru împlineşte  UN  AN , de la înfiinţare şi  32.300  de vizualizări ! 
Haideţi împreună ,să ne bucurăm şi să-L rugăm pe BUNUL  DUMNEZEU, sa ne descopere în continuare, mulţi ani de-aici înainte, din TAINELE ŞI  MINUNILE SALE !
Sunt convinsă că, multora dintre voi, tot ce am scris pe BLOG, din CUVÂNTUL LUI  DUMNEZEU,  va adus multă alinare în suflet ,şi v-a întărit în CREDINŢĂ.
Prin înfiinţarea acestui BLOG ,vi s-a arătat şi vouă, prin cele scrise de mine, dar care nu sunt de la mine, vi s-a arătat  CALEA spre CREDINŢĂ, ADEVĂR  ŞI  DRAGOSTE !
Cine m-a ajutat la înfiinţarea acestui BLOG?
Băiatul meu, BOGDAN  GHIORGHIU, care( o fi întâmplare , sau coincidenţă ?), astăzi împlineşte 24  de ani.
Şi BOGDAN şi BLOGUL nostru fraţilor îşi serbează, azi 5 noiembrie ZIUA de NAŞTERE !
Vă las pe voi fraţilor, să analizaţi acest aspect ! Eu, astăzi mi-am dat seama de...."coincidenţă", care nu este nici într-un caz coincidenţă, ci aşa a fost VOIA  LUI  DUMNEZEU !
Pe BOGDAN, îl găsiţi pe net, pe facebook, este pasionat de ASTRONOMIE şi are un CLUB deschis în acest sens, numit CASSIOPEEA  şi scrie foarte multe şi foarte frumoase poezii, pe care le găsiţi pe adresa...http://bogdanghiorghiu.blogspot.ro ! Accesaţi această adresă şi vă veţi convinge !

        LA  MULŢI  ANI  BOGDAN !!!  

 Mama îţi mulţumeşte  din suflet, că m-ai ajutat să deschid acest  BLOG, care a bucurat până acum, peste 30.000 de suflete ! 
DUMNEZEU şi MĂICUŢA  DOMNULUI, să te ocrotească şi să te ajute să-ţi împlineşti visul de a deveni un mare fizician şi astronom.
Trebuie să vă spun fraţilor,că BOGDAN, fiul meu, este student la FACULTATEA  DE FIZICĂ , şi nădăjduieşte ca BUNUL  DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, să îl ajute să-şi împlinească visul acela,  de a deveni UN MARE CERCETĂTOR  FIZICIAN !  Şi îndrăzneşte , a nădăjdui şi mai mult, şi  anume, ca să obţină O BURSĂ de studii în S.U.A, ţară în care a fost anul trecut, la....muncă !
FIZICA  ŞI  ASTRONOMIA, sunt pentru BOGDAN, precum aerul pe care îl respiră !
Aşa să -i ajute BUNUL DUMNEZEU, şi lui Bogdan şi nouă tuturor, care iubim, CREDINŢA, ADEVĂRUL şi LUMINA  LUI  HRISTOS, DOMNUL şi DUMNEZEUL nostru, CĂRUIA I se cuvine ,toată CINSTEA, SLAVA şi ÎNCHINAREA , acum şi în vecii vecilor, AMIN !
                 Cu dragoste şi preţuire, MARIA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu