duminică, 3 noiembrie 2013

VĂ MAI ADUC , ÎNCĂ O FĂRÂMIŢĂ DESPRE MINE , DIN SUFLETUL ŞI INIMA MEA !

                             2 Noiembrie  2013, ora 23 , 45  !

LUMINA  LUI  DUMNEZEU, A UMPLUT TOATĂ CAMERA MEA, TOPIND  ÎNTUNERICUL !


Întuneric fiind în camera mea, doar lumina Sfintei Candele pâlpâia între SFINTELE  ICOANE de pe perete, precum şi o mică lumânărică din ceară ce avea o flacără micuţă, într-un sfeşnic de pe măsuţa lângă care stăteam eu în genunchi, acestea îmi erau toată LUMINA din camera mea, la miezul nopţii.
Mă rugam şi priveam cu dragoste la SFINTELE  ICOANE, din faţa mea, şi la doar nici 30 de secunde, de când îmi începusem RUGĂCIUNEA, camera mea, locul în care stăteam, SFINTELE  ICOANE, oriunde întorceam capul meu, era ca şi cum SOARELE s-a topit şi a curs tot în camera mea.
Totul era LUMINĂ  AURIE, care pulsa ca o inimă.
Privesc cu ochii liberi, adică deschişi şi simt cum din ochii mei, în special din ochiul stâng, izvora LUMINA  AURIE, care apoi primea în mijlocul ei, o altă LUMINĂ, şi anume,ALBASTRĂ -VIOLET,catifelată.
Precum simţim curentul aerului rece în ochii noştri, tot aşa simţeam şi eu, cum din ochii mei, izvorăşte LUMINĂ  AURIE şi LUMINĂ  ALBASTRĂ - VIOLET, ce acoperea totul oriunde doream ca să privesc.
Ca nişte raze ale reflectoarelor dintre cele mai puternice, aşa pleca LUMINA din ochii mei, şi cel mai mult din ochiul meu stâng, în care DUMNEZEU mi-a pus DARUL SĂU, şi astfel eu, pot vedea atâtea din MINUNILE şi TAINELE SALE !
Puteam să stau aşa minute în şir, şi să văd strălucirea SFINTELOR ICOANE,precum şi cum SFINŢII din SFINTELE  ICOANE prind viaţă sub privirile ochilor mei.
Simţeam că sunt şi eu atrasă ca de un magnet puternic, în LUMINA ce îmi luminase camera şi tot ce este în ea. Simţeam ca atunci când, bate vântul tare şi te împinge de la spate spre în faţă şi trebuie să grăbeşti pasul, fără voia ta, tot aşa mă simţeam eu trasă în LUMINA ca de SOARE din camera mea, precum şi în albastrul -violet ce venea ritmic,în LUMINA AURIE.
V-am mai spus dragii mei că, dacă eu închid ochii eu nu văd întuneric, ci lumină albă strălucitoare.
Tot aseară, în cameră fiind, am închis ochii pentru o clipă, şi în ochiul stâng vedeam un dreptunghi plin ,mare şi roşu de Lumină, încadrat de multe ori, în auriu intens şi apoi în toate culorile curcubeului
Era dragii mei, precum APUSUL SOARELUI, cu CER roşu intens, având la bază auriul soarelui, şi sub auriu urmau toate culorile curcubeului. Ce să vă spun ? Era orbitor de strălucitor, dumnezeiesc de frumos, şi uluitor pentru mintea mea, pentru că nu pot pricepe cum de văd cele nevăzute şi aud cele neauzite.
Am dorit fraţilor, să vă mai împărtăşesc puţin din TAINA sufletului meu !
Şi voi fraţilor, puteţi dobândi acest MARE DAR, dacă vă lăsaţi cu totul în MÂINILE LUI DUMNEZEU şi ale MAICII DOMNULUI, împlinind PORUNCILE  SALE !
Aveţi CREDINŢĂ şi NĂDEJDE în BUNUL  DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, şi veţi primi grabnic ajutor ,atunci când vă veţi ruga, cu nădejde, cu dragoste şi cu smerenie PREA  SFINTEI  TREIMI şi MAICII  LUMINII.
                          Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu