luni, 25 noiembrie 2013

UIMITOR !!! AM RĂMAS LA PROPRIU CU GURA CĂSCATĂ !

                  25  NOIEMBRIE  2013, ora 6,15 dimineaţa !
                                                               Dragii mei,
Eram trează la această oră, dar mai leneveam în pat stând cu ochii închişi.
Brusc, O LUMINĂ albă ca un fulger, îmi apare în faţa ochilor închişi şi astfel văd o încăpere a unei farmacii, în care intrase un bărbat tânăr şi înalt, şi cerea ceva de la farmacista care era după tejghea.
Farmacista îi zâmbeşte şi foarte generoasă îi spune că îi va da ceva pe bază de valeriană.
Dar un Glas intervine promt si spune aşa :

              "DA ! HEROSOL !
               HEROSOL  PE  BAZĂ  DE  VALERIANĂ "!

Şi farmacista căuta în sertare ca să-şi servească clientul. În clipa următoare totul dispare, iar eu îmi zic : ce-o mai fi şi asta, ce-o fi însemnând ?
Eiii, nu mai scriu nu mai notez în caiet şi acest cuvânt. Şi totuşi ceva îmi spunea să-l notez, şi l-am notat. Iar acum la această oră de 9,o5 l-am v[yut scris şi din curiozitate am accesat internetul să văd dacă există si ce înseamnă. Ce am găsit, am copiat mai jos şi pentru voi. Iată : 

                   HEROSOL - înseamnă :


PenTest - test de droguri pentru detectarea rapidă și ușoară de reziduuri de droguri. 
Herosol-Test pentru heroina, metadona, LSD și metamfetamină
Vă rugăm să citiți cu atenție înainte de instrucțiuni de utilizare. 
Cum să utilizați Pen-Test
Ia tot conținutul kit de testare de droguri Pen Testul Herosol din punga din folie.
Pen Test Pregătirea pentru Frug Testarea
Țineți capacul cu degetul și se agită bine timp de 10 secunde.
PenTest droguri Procedura de testare
Ia hârtia de colectare de la testarea de droguri Herosol Pen testare. Coaja departe capacul de protecție de siliciu. Țineți-l la marginea. 
Nu atingeți suprafața expusă, pentru a evita pre-condimination.
Dispozitiv de recunoaștere de droguri de testare Pen
Scoateți capacul, arătând tubul departe de corp. Îndreptați tubul de jos și se aplică câteva picături pe hârtie pentru a acoperi zona de eșantionare.
Detecta droguri cu PenTest
Ștergeți suspectate de zona de reziduuri de droguri ilegale, sau atingeți substanță suspecte cu hârtia de testare.
Observație urmare testarea de droguri
Respectați pentru un aspect imediat de pete purpurii, indicând prezența de heroina, metadona, LSD si metamfetamina. Verifica și compara 
rezultate cu atenție cu paleta de culori.
Aruncați ingredientele de testare.
De testare de droguri de testare Pen
Țineți tubul în poziție verticală, strângeți tubul de plastic de frână fiola interior. 
Nu strângeți tub de testare de droguri din nou pe sticlă spartă.
Heroina de testare de droguri
Heroina 
LSD 
Metadona 
Metamfetamina

Doar o reacție imediată culoare ar trebui să fie considerate ca fiind rezultate pozitive la testul de droguri. Numai culori similare la graficul de culoare ar trebui să fie considerate ca rezultatele testelor pozitive. Pentru fiecare droguri de testare trebuie să fie utilizat un nou hârtie colecție. Utilizați hârtia de colectare a inclus în fiecare pungă. 
Atenție: A nu se lăsa la îndemâna copiilor. În caz de ochi sau de contact cu pielea, clătiți bine cu apă.

  1. Fiecare pungă conține un singur kit de testare de droguri de testare Pen. Odată fiolă este rupt, testul medicament trebuie utilizat imediat.
  2. Herosol detectează prezența de heroina, metadona, LSD si metamfetamina.
  3. Herosol ar trebui să fie utilizat doar ca un test de sine stătătoare în cazul în care unul suspectează una dintre aceste substanțe.
  4. Dacă există o nevoie de a distinge între heroină, metadonă și LSD este necesar a utiliza testul LSD pentru a detecta sau a identifica prezența LSD.
  5. Utilizați paleta de culori pentru a interpreta rezultatele testelor de droguri
  6. Orice reacții pozitive de droguri de testare poate dura 10 secunde sau ceva mai lung pentru a dezvolta pe deplin, în funcție de cantitatea și puritate a substanței testate.


ÎNCHIPUIŢI- VĂ  FRAŢILOR, CE MARE  MI-A FOST UIMIREA , AFLÂND TOATE ACESTEA !
De multe ori, aud şi denumiri de MEDICAMENTE, care tratează, vindecă CANCERUL ,LEUCEMIA, le-am scris pe Blog, dar cine să le vadă ?
Cine să audă Glasul sufletului meu, care caută oamenii cu CREDINŢĂ, oameni care să folosească în slujba SEMENILOR noştri toate câte eu scriu şi spun, căci nu sunt de la mine . Toate-s de la DUHUL  SFÂNT !
                 Cu dragoste şi preţuire, 
                                                   Maria.

.



Un comentariu:

  1. Maria suflet mereu bun,ma bucur ca ne informezi si pe noi si ne da-i dovezi clare despre ceea ce traiesti....
    O zi frumoasa!
    Cu drag Daniela!

    RăspundețiȘtergere