vineri, 1 noiembrie 2013

UNDE ESTE DUMNEZEU ??? OPT PIRAMIDE NESFÂRŞITE ! UNDE ESTE DUMNEZEUL MEU ?

                14 Martie 2011 , ora 22,38 !

Mă rugam la BUNUL DUMNEZEU şi la MĂICUŢA  DOMNULUI, când ochii mi se închid fără voia mea, şi astfel văd UN CER senin de ziuă şi şi aud GLAS, care spune  cu mirare ,aşa :

          "PIRAMIDĂ !(şi un alt Glas, îi dă lămuriri ):
                      OPT  PIRAMIDE  NESFÂRŞITE "!

Clipă în care , văd OPT  forme ovale din beton, aşezate una lângă cealaltă, înalte şi la baza lor se afla un zid de beton. Din mijlocul lor, din cea de-a patra PIRAMIDĂ, de la stânga la dreapta numărată, a început a curge apă şi pe-o parte şi pe cealaltă şi se izbea de malul de jos, de la baza celor OPT PIRAMIDE  OVALE , la vertical fiind.
Fiecare PIRAMIDĂ, era separată una de cealaltă printr-un zid îngust din beton, şi erau aliniate, precum soldaţii în armată.
Aud UN GLAS, care plânge tare şi strigă :

        "UNDE  ESTE  DUMNEZEUL  MEU ???
        UNDE  ESTE  MĂICUŢA  DOMNULUI ???
        UNDE  ESTE  DUMNEZEUL MEU  ŞI  MĂICUŢA  DOMNULUI ???
          UNDE" ???
Şi GLAS, din CERUL  SFÂNT, răspunde :

           "ALĂTURI ! 
            SUNTEM  AICI  CU TINE "!

Dragii mei ! DUMNEZEU şi MĂICUŢA  DOMNULUI, este cu noi, întru  noi, în fiecare clipă a vieţii noastre. 
Strigaţi-I în Rugăciune, rugaţi-vă neîncetat, şi nu ezitaţi să-I chemaţi în ajutor !
Grabnic, veţi primi ajutorul DIVIN, dacă veţi avea CREDINŢĂ ,NĂDEJDE şi DRAGOSTE, în DUMNEZEU şi MAICA SFÂNTĂ !
                       Tot cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu