luni, 18 noiembrie 2013

IISUS HRISTOS NE VORBEŞTE ! SĂ - L ASCULTĂM CU INFINITĂ DRAGOSTE !

                    27  mai  2001  ,după  amiază !

Dragii mei, ascultaţi GLASUL  LUI  IISUS, exprimat în versuri. Aceste versuri mi-au fost dictate pur şi simplu de UN GLAS, dumnezeiesc de duios !
Singuri veţi deduce din versuri , că este  GLASUL  MÂNTUITORULUI ! Citez un Glas, care mi-a dictat primele strofe, ca drept mulţumire din partea mea, pentru IISUS :

                       În  loc  de  Rugăciune !

Îţi mulţumesc  IISUSE  drag,
Îţi mulţumesc  IISUSE  Sfânt.
Îţi mulţumesc c-am fost aleasă
Să te slujesc pe - acest pământ.

                    Te voi sluji IISUSE
                     Te voi sluji cu drag.
                    Iubire Ţi-am jurat,
                    Credinţă, acum şi-n veac.

Eu sufletul Ţi-am dat,
TU chiar, mi l-ai luat.
Prin nori mi l-ai purtat,
Apoi încetişor,
L-ai pus pe-un norişor,
Pe un norişor Sfânt,
Ce m-a readus, 
Din nou pe pământ.

                      Şi mi-a arătat,
                      Că nu mi-am terminat
                      Ceea ce TU doreşti
                      Din sferele cereşti.

Că Tatăl Cel Ceresc,
Pe mine m-a ales, 
Ca eu pe-acest pământ,
DUHUL CEL  SFÂNT coboare,
Prin sufletul meu,
Iar eu Lumii să spun
Cât TU eşti de Bun !

                        Ca Lumea să se roage
                         La tot ce este Sfânt
                         La Bunul Dumnezeu,
                         La toate-ŢI câte sunt.

La TINE  Bun IISUS,
La MAICA Cea de Sus,
Ce plânge, plânge-ntr-una,
Că oamenii au uitat-O, 
Că nu au mai rugat-O
Pe ei să îi ajute,
Cu Ruga Ei cea Sfântă,
Rugă la DUMNEZEU,
Cu lacrimile Ei, 
Duse la FIUL  SĂU !
Acum intervine GLASUL  M\NTUITORULUI !
Cine aude GLASUL LUI  IISUS, nu se mai poate despărţi de EL, nici în viaţa aceasta ,nici în cea veşnică !
                    Continuare...GLASUL  LUI  IISUS :

Tu Lumii întregi să spui, 
Că nu e cu putinţă,
Să nu te înţeleagă !
Pe tine te-am ales
Pentru O LUME-NTREAGĂ !

                     Mai stai pe-acest pământ,
                     Pân" LUMEA  o-nţelege,
                     Că  tot ce este Sfânt,
                     Prin tine , or culege !

Nu plânge, nu fi tristă,
Fii bucuroasă şi..
Îndeamnă pe ei toţi,
Pentru-a nu mai greşi !

                          Spune-le să se roage,
                          Cum nu au mai făcut-o !
                          Spune-le să se-ntoarcă,
                          La BUNUL  DUMNEZEU!
                          Chiar de or suferi,
                          Precum am suferit EU.

EU mult am chinuit,
Pentru toţi ce n-au crezut,
Şi încă mai chinuiesc,
În sferele cereşti.

                       Pentru aceia care,
                       Tot nu ÎMI dau crezare.
                        Nicicând ei nu vor crede,
                       Până ce nu M-or vede.
                       Şi-atunci nu au crezut,
                       Până nu M-au văzut !

Acum venit-AM iar,
Dar nu Mi-e în zadar,
Prin tine ei vor crede,
Că EU şi TATĂL MEU,
Suntem ca UNUL singur,
Un singur DUMNEZEU !

                         De SUS, NOI te veghem,
                          De SUS, te protejăm.
                        Caută nu greşi,
                         Şi nici nu te abate,
                        De la drumul cel drept !
                        Caută, a le ţine piept !

De SUS, NOI VOM  PRIVI ,
Te VOM călăuzi.
Din când în când trimitem,
Trimitem pe pământ,
Câte UN  MARE  SFÂNT !

                       La tine să coboare,
                       În fiecare seară,
                       Iar noaptea te-o veghea,
                       Până te vei trezi,
                       Ca ziua să îţi fie,
                        Plină  de bucurii !

Dragii mei, eu îmi împlinesc sfânta datorie, de a vă face cunoscut CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU !
Fiecare dintre voi, este liber a alege cum să-şi trăiască viaţa sa.
Dar, dacă vă veţi trăi Viaţa fără IISUS  HRISTOS, şi fără DRAGOSTEA MAICII  SFINTE, aceasta vă va fi scurtă, fericită poate pe pământ, dar înspăimântător de chinuitoare în viaţa veşnică.
         Întindeţi  mâinile voastre, către IISUS  HRISTOS, şi spuneţi :
                DOAMNE, am  venit ! Iartă-mă TE rog, că am zăbovit atât !
PĂRINTE, AM GREŞIT ŞI LA CER, ŞI LA  PĂMÂNT, TE  ROG  IARTĂ-MĂ !
                    Cu dragoste şi preţuire, Maria.

3 comentarii:

  1. Adevarate versuri,cu adevarat ma coplesesc la glasul Mantuitorului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet, pentru apreciere ! Cu drag, Maria.

      Ștergere