marți, 12 noiembrie 2013

O SĂ MĂ ŢINEŢI MINTE ! O SĂ MĂ ŢINEŢI MINTE !

             11  Septembrie  2004 ,zori de zi !

Dormeam şi brusc, O  LUMINĂ albă, ca un fulger îmi străpunge crestetul, trece prin tot corpul meu şi tresalt puternic de pe pat, apoi îmi aud propriul Glas, fără ca eu măcar să-mi mişc buzele.Şi GLASUL sufletului meu spunea aşa :

          " SĂ  NU  UIT !
             NU-I  VOIE  SĂ  UIT !
             NU-I  VOIE  SĂ  UIT, A  FI  CU  LUARE  AMINTE !
             O  SĂ  MĂ  ŢINEŢI  MINTE !
             O  SĂ  MĂ  ŢINEŢI  MINTE "!

Clipă în care, văd cu ochii închişi fiind, văd FRUNTEA  MÂNTUITORULUI, din SFÂNTA  ICOANĂ  din camera mea, pe care apăruse TREI  LUMINI albe ,orbitor de strălucitoare.
Aceste LUMINI, sub forma unei frunzuliţe erau aşezate sub formă de TRIUNGHI. 
Una sus, alta jos in stânga şi cealaltă jos în dreapta !
Toate aceste 3 LUMINI, străluceau şi pulsau; băteau ca o inimă pe fruntea LUI  IISUS !
Şi aud GLAS, care îmi spune aşa :

           "AŢI  FĂCUT  PE  MÂNGÂIETORUL NOSTRU ,  MÂNTUITOR !
            ORICARE  DATĂ , DATĂ  DUPĂ  CEAS..
            CA  LA  SFÂNTA  ZIUA  LUI  "!

Şi văd cu ochii închişi, cum SFÂNTA  CRUCE  din lemn, din mâinile mele, pe care o ţineam la propriu, văd cum se transformă într-o  SFÂNTĂ  CRUCE  DE AUR ! Mai strălucitoare ca Soarele.
SFANTA  CRUCE  din mâinile mele, aşa cum eram acum ca si sub CERUL liber, deşi la propriu eram în camera mea, SFANTA CRUCE, părea ca şi ruptă din Soare , în mâinile mele.
Dragii mei, cu adevărat o să mă ţineţi minte ! 
ADEVĂR din CERUL  SFÂNT, vă aduc vouă şi o să mă ţineţi minte toată viaţa, că am existat şi că am încercat să vă aduc pe CALEA cea bineplăcută LUI DUMNEZEU şi că toate câte v-am spus şi scris ,v-au întărit în CREDINŢĂ !
                    Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu