duminică, 3 noiembrie 2013

CUTREMURUL CE VA SĂ VINĂ ŞI POSTURILE TV !


                                  Dragii mei,

Se vorbeşte din ce în ce mai intens prin tot ce înseamnă mass-media, despre CUTREMURUL ce o să vină şi ce ar trebui să facem noi, cum să ne apărăm.
Dar eu vă voi spune că, nimeni nu ştie nici ziua , şi nici ceasul când va veni acest CUTREMUR.
D-l MĂRMUREANU, ar trebui să citească pe Blogul meu, şi să vadă ce se întâmplă la IZVOARELE, jud.GALAŢI, şi să nu mai facă tot felul de strategii, cum ar fi să ne anunţe prin SMS, cu doar câteva sec.înainte de CUTREMURUL  devastator, prostii. Vorbeşte şi el, ca să nu adoarmă !
Fiţi aceiaşi oameni buni, şi cu frică de DUMNEZEU, faceţi fapte bune, ajutaţi pe cei în necaz, rugaţi-vă la BUNUL DUMNEZEU şi la MAICA DOMNULUI, şi veţi fi ocrotiţi fraţilor, chiar şi atunci când vă veţi trezi cu UN CUTREMUR mare.! Nu trăiţi cu frica în sân, că vai de mine, vine CUTREMURUL, ce ne facem?
Da, va fi UN CUTREMUR, aşa cum am scris pe 28 oct 2013, cu titlul..UN CUTREMUR ANUNŢAT..!
Dar asta nu înseamnă că trebuie să intrăm în panică.
Nu fraţilor!  Lăsaţi-l pe dl Mărmureanu de la INSTITUTUL DE FIZICĂ A PĂMÂNTULUI, să continuie să ghicească în liniile de pe hârtia unde se înregistrează cutremurele, căci CUTREMURUL nu va veni după voia sa, ci după VOIA  LUI  DUMNEZEU !
Puneţi-vă toată nădejdea şi dragostea voastră în DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, şi nu aveţi de ce să vă temeţi !
Cine este mai puternic decât DUMNEZEU ? Nimenea, nici în CER, nici pe Pământ. 
Spuneţi cu dragoste şi cu CREDINŢĂ aşa :

DOAMNE, DE LA FAŢA  TA, UNDE  SĂ  MĂ ASCUND ? Căci TU ,peste tot eşti DOAMNE! Şi în CER, şi pe Pământ, şi sub Pământ, şi în ape şi sub ape, şi în munţi şi deasupra lor, TU  EŞTI STĂPÂNUL  TUTUROR lucrurilor MÂINILOR  TALE, DOAMNE ! Unde mă voi ascunde ?
În mâinile  TALE  DOAMNE, îţi încredinţez inima mea, sufletul meu, întreaga fiinţă. Păzeşte-mă DOAMNE, după VOIA TA, căci eu sunt robul tău !Şi astfel dragii mei, veţi deveni puternici şi nimeni şi nimic nu o să vă înspăimânte.
Rugăciunea ,să fie prezentă în inima voastra, în sufletul vostru, atât dimineaţa cât şi seara, şi pe tot parcursul zilei.Gândul vostru fraţilor, să nu-l îndepărtaţi de DUMNEZEU, ci cu CREDINŢĂ şi cu dragoste, întoarceţi-vă la EL, şi spuneţi :
DOAMNE, am greşit la CER şi la Pământ, te rog iartă-mă şi ajută-mă să fac de azi înainte ,numai lucruri bineplăcute ŢIE ! Fie mie, după VOIA TA,DOAMNE, şi nu după voia mea !
                          Ca întotdeauna, cu dragoste, Maria.




Un comentariu:

  1. Buna seara!

    Nimic nu te poate speria in aceasta viata decat proprile ganduri,Dumnezeu nu vrea ca noi sa patim ceva,ci ne doreste binele,dar uneori trebuie sa primim o palma ca sa ne trezim,defapt de cele mai multe ori asa se intampla....fericiti cei care vor intelege mesajul transmis de Dumnezeu,prin aceste lucruri...o seara linistita tuturor!
    Daniela

    RăspundețiȘtergere