luni, 4 noiembrie 2013

AM TĂCEREA SĂ TE OMOR !

                       23 Septembrie 2011, zori de zi !

Înspăimântătoare trezire am avut. În timp ce dormeam, aud UN GLAS răutăcios, care strigă plin de sine ,aşa :
                     "AM  TĂCEREA  SĂ  TE  OMOR !
                      SAU  SĂ......., SPUNE-MI  CE  VREI ?
Clipă în care, văd cu ochii închişi, un om cocoşat ce avea o pelerină pe spate de culoare neagră, şi cu o sabie în mâna sa dreaptă, care era ridicată asupra altui om, căzut la picioarele sale, care cerea îndurare. Şi când l-a întrebat ce vrea, acesta de jos, cu o voce tremurândă spune :

                  "DAR , M-A  CREAT  DUMNEZEU !
                    DUMNEZEU, M-A CREAT '!

Şi un alt Glas, de femeie de această dată, spune :

                 "EU  SUNT  SĂTULĂ  DE ATÂTEA RELE ,ÎN LUMEA  ASTA "!

Da fraţilor ! DUMNEZEU ne-a creat, şi numai DUMNEZEU ne poate lua viaţa, şi nu aproapele nostru, care de multe ori, este duşmanul nostru.
Oricât de mult ar fi greşit un om, nu ai voie să-i iei VIAŢA ! Cine va face aşa, sau acolo pe unde mai sunt legi, în care se aplică pedeapsa cu moartea, vor fi pedepsiţi în viaţa veşnică...cumplit şi pentru veşnicie.
Învăţaţi a ierta pe cei ce vă greşesc, pentru ca şi voi să primiţi iertare, precum ne spune Rugăciunea Domnească, TATĂL NOSTRU :
              "ŞI  NE IARTĂ  NOUĂ, GREŞELILE  NOASTRE, PRECUM  ŞI NOI  IERTĂM  GREŞIŢILOR  NOŞTRI "!
                       Cu preţuire şi cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu