luni, 25 noiembrie 2013

CĂLĂTORIA VIEŢII NOASTRE ŞI DINCOLO DE MOARTE !

                             CĂLĂTORIE  !
                                
Ca s-ajungem pe pământ
Mult am mai călătorit.
Ani lumină , zeci şi mii
Fiind doar steluţe vii,
Ce-au stat mii de ani la rând
Să coboare pe Pământ.

                               Călătorie, e prea mult spus,
                                Ne este scrisă chiar de Sus.
                           Şi-atunci, când noi in lume venim,
                            Se ştie cum ,de ce călătorim.

Călătorim şi când visăm
Şi-atunci multe  secrete aflăm.
Dar dimineaţa ne trezim
Şi nu dorim să ne-amintim
Ce am visat, călătorind.

                            Călătorim pe mări şi pe oceane,
                     Nu ne gândim, la cei ce mor de foame.
                     Ci îi privim din mers, nepăsători.
                      Căci noi, doar suntem călători.

Dar va veni o vreme când,
Îmbătrânim călătorind.
Privim în urma noastră trist
Şi ne gândim ,cât am greşit.

                         Am vrea ,să dăm timpul înapoi
                         Şi s-o luăm de la-nceput.
                          Ca sa -ngrijim, de tot ce-i viu
                        Dar din păcate,este prea târziu.

Şi-atunci, când din călătorie ne-am oprit 
Firul vieţii noastre, s-a şi rupt.
Plecăm de unde am venit
Călătorind spre infinit
Sub formă de steluţă-n vânt !

                                                                Maria Ghiorghiu!


                                                    

4 comentarii:

  1. "
    Ce-au stat mii de ani la rând,
    Să coboare pe Pământ.
    . . .
    Călătorim şi când visăm,
    Şi-atunci multe secrete aflăm.
    . . .
    "
    Foarte adevarat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din Cer am primit Poeziile ! Le-am scris la Lumina Lui Dumnezeu ! În întuneric total si cu o Lumină vernil stralucitoare sub vârful pixului, precum si la Lumina albă stralucitoare a mâinilor mele. Asa vad eu mainile mele, noaptea pe intuneric, cu ochii deschisi, sunt albe ca zăpada la lumina Lunii de pe Cer. .

      Ștergere
    2. Poezia cu calatoria mi-a placut mult! Cred ca si lui Vadim Tudor i-ar place...

      Ștergere
  2. Ati descris o viata sau o incarnare a unui spirit. Cand plecam cum am venit presupune ca vom mai avea si alte incarnari (vieti)

    RăspundețiȘtergere