duminică, 3 noiembrie 2013

AVIOANE DE LUPTĂ , VOR PLECA DINSPRE APUS, SPRE RĂSĂRIT !

                     3  Noiembrie  2013, zori de zi !

În timp ce dormeam, O LUMINĂ albă strălucitoare, mă trezeşte fără ca eu să deschid ochii, şi astfel văd cu ei închişi, UN CER de ziuă, dar uşor înnorat, şi pe CER, la joasă înălţime, tocmai se ridicaseră  cinci  avioane de luptă, ce era închise la culoare, iar forma lor era precum carapacea la broasca ţestoasă, avionul terminându-se cu o coadă sub formă de vinclu, (ca un L la orizontal aşa se termina coada avionului )sau mai bine spus, ca la Elicoptere.
Aceste 5 avioane, erau în grup; trei în faţă şi două în spatele celor trei.
Aveau viteză mare, şi cu siguranţă şi o ţintă fixă.
Dragii mei, din păcate vom afla împreună, mai devreme sau mai târziu de izbucnirea unui iminent război.
Nu ştiu unde şi nici când,nu mi-au fost descoperite acestea , dar ştiu cu siguranţă că aşa va fi, precum am scris eu, nu de la mine ci de la DUHUL  CEL PREA  SFÂNT !
                      Cu dragoste şi cu preţuire, MARIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu