joi, 10 noiembrie 2016

PSALMUL 50 AL LUI DAVID, ASA CUM ESTE CORECT !

                            Noapte de 9 - 10 Octombrie 2016,ora 0,00!

                                            Dragii mei, 

Cu totii cunoastem PSALMUL 50 al lui DAVID, sub forma aceasta:
                                 Psalmul 50

                                Psalmul 50 (al lui David)

1. Miluiește-mă, Dumnezeule, după mare mila Ta
2. Și după mulțimea îndurărilor Tale, șterge fărădelegea mea.
3. Mai vârtos mă spală de fărădelegea mea și de păcatul meu mă curățește.
4. Că fărădelegea mea eu o cunosc și păcatul meu înaintea mea este pururea.
5. Ție unuia am greșit și rău înaintea Ta am făcut, așa încât drept ești Tu întru cuvintele Tale și biruitor când vei judeca Tu.
6. Că iată întru fărădelegi m-am zămislit și în păcate m-a nascut maica mea.
7. Că iată adevarul ai iubit; cele nearătate și cele ascunse ale înțelepciunii Tale, mi-ai arătat mie.
8. Stropi-mă-vei cu isop și mă voi curăți; spăla-mă-vei și mai vârtos decât zăpada mă voi albi.
9. Auzului meu vei da bucurie și veselie; bucura-se-vor oasele mele cele smerite.
10. Întoarce fața Ta de la păcatele mele și toate fărădelegile mele șterge-le.
11. Inimă curată zidește întru mine, Dumnezeule și duh drept înnoiește întru cele dinlăuntru ale mele.
12. Nu mă lepăda de la fața Ta și Duhul Tău cel sfânt nu-l lua de la mine.
13. Dă-mi mie bucuria mântuirii Tale și cu duh stăpânitor mâ întărește.
14. Învăța-voi pe cei fără de lege căile Tale și cei necredincioși la Tine se vor întoarce.
15. Izbăvește-mă de vărsarea de sânge, Dumnezeule, Dumnezeul mântuirii mele; bucura-se-va limba mea de dreptatea Ta.
16. Doamne, buzele mele vei deschide și gura mea va vesti lauda Ta.
17. Ca de ai fi voit jertfă, ți-aș fi dat; arderile de tot nu le vei binevoi.
18. Jertfa lui Dumnezeu: duhul umilit; inima înfrântă și smerită Dumnezeu nu o va urgisi.
19. Fă bine, Doamne, întru bună voirea Ta, Sionului, și să se zidească zidurile Ierusalimului.

Iar aici dragilor,intervine schimbarea:
În loc de:
20. Atunci vei binevoi jertfa dreptății, prinosul și arderile de tot; atunci vor pune pe altarul Tău viței. 

Corect este:
 20. Atunci vei binevoi jertfa dreptății, prinosul și arderile de tot; atunci vor pune pe Altarul Tău prea sfânt ,Jertfă prea curată !”
După cum vedem dragilor,Altarul Lui Dumnezeu este PREA SFÂNT,iar JERTFA adusă de noi, nu mai sunt vițeii,ci JERTFA PREA CURATĂ.
Adică,inima si sufletul nostru,curate si fara de păcate, faptele noastre bune,Credința noastra fierbinte si Dragostea față de Aproapele.
Aceasta este JERTFA bineplacută Lui Dumnezeu a zilelor noastre, si nicidecum vițeii! 
                                          Cu dragoste,Maria. 
 

30 de comentarii:

  1. Eu înclin sa cred ca Jertfa Prea Curata din mesaj ,face trimitere la Jerta lui IISUS .

    RăspundețiȘtergere
  2. Psalmul 50 este corect asa cum apare in Sfanta Scriptura. Orice incercare de-a inlocui tine de lipsa smereniei.

    Atentie la neatentie!

    Lucia Dobrea(Bistrita)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este jertfa animalelor si este mentionata in vechiul testament,caci iudeii au adus jertfa viteilor si nu Duhului Adevarat si Sfant ,asa vor proceda iudeii la intronarea lui Anticrist vor pune jertfa vitel de culoare rosie care este si pregatita deja pana in 2018 ca ardere de tot si aceasta nu trebuie sa aiba mai mult de 3 ani (este nascuta deja).Informati-va corect si nu va mai tulburati doamna Maria va spus corect nestiind acest lucru ce am spus eu,demonstrand inca o data ca nu ea vorbeste ci Duhul Sfant.
      Monica Meryah

      Ștergere
    2. ,,Neatentia'' cui, 8.23 ?

      Este vorba de o viziune a d-nei Maria . Asa cum o primeste asa o reda , deci unde e ,,atentia'' si unde ,,neatentia'' ?!
      Habar nu ai , dar comentezi non-stop. Cand nu ai de spus nimic , mai bine taci , macar nu te faci de ras.

      Ștergere
    3. Fi mai clara Monica,nu prea se intelege ce vrei sa spui!multumesc!

      Ștergere
    4. pai da ...viteii aveau sufletul curat...e o simbolistica la mijloc...nu se mai potriveste, in 2016...nu mai jerfeste nimeni vitei in numele Domnului...nu mai suntem in evul mediu

      Ștergere
  3. Daca le stii pe toate Lucia Dobrea, de ce mai intri pe blogul acesta ? Sa dai gazdei peste nas si sa faci morala altora?

    Adevarat este ca , chiar nu va intereseaza ce spune femeia asta , sunteti aici doar sa dati meditatii de gramatica, doar sa speculati , doar sa barfiti in fel si chip .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte multe persoane sint carismatice in aceste vremuri, am observat ca doar vin cu informatii suplimentare si nicidecum
      pentru a umili pe cineva , este ca un fel de cominicare intr cei
      cu daruri speciale , cu valul ridicat de pe ochi, nu stiu cum sa ma exprim corect. Pentru noi ceilalti cred ca fac acest lucru mai mult decit otr d-na Maria, care oricum stie ...multe de la Duhul cel Sfint. Va urmaresc cu drag si interes si vad ca am ce sa invat de la toti.Lumina in continuare pentru toti!

      Ștergere
  4. in sfanta scriptura si ma refer la vechiul testament sunt multe ... contrariu invataturii lui Iisus Hristos, conform gandirii acelor vremuri. nu mai suntem compatibili in gandire,simtire cu mentalitatea oamului animalic de atunci razbunatori si varsatori de sange daca ar fi sa fac o comparatie, cel mai bine s-ar potrivi cu islamistii fundamentalisti din zilele noastre. iar Dumnezeu nu putea sa le de-a mai mult decat meritau,omul primitiv cu bata se educa! la fel ca si fiarele.
    oameniii nu schimba ceia ce este scris in scriptura dar fiindca Dumnezeu ne-a inzestrat cu o inteligenta aparte si ca nu mai suntem asemenea omului vechi, totusi am evoluat, intelegem anumite expresii din psalmi adaptati gandirii noastre dupa invatatura noului testament lasata noua de Isus Hristos.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeu,da Dumnezeu,Domnul vorbeste si cheama pamantul,de la rasaritul soarelui pana la asfintitul lui.
    Din Sion,care este intruparea frumusetii desavarsite,de acolo straluceste Dumnezeu.
    Dumnezeul nostru vine si nu tace,inaintea Lui merge un foc mistuitor si imprejurul Lui o furtuna puternica
    EL striga spre ceruri sus si spre pamant ,ca sa judece pe poporul Sau:"Strangeti.Mi pe credinciosii Mei,care au facut legământ cu Mine prin fertfa"
    Atunci ,cerurile vor vesti dreptatea Lui caci Dumnezeu este Cel ce judeca.
    Asculta,poporul Meu si voi vorbi:asculta Israele,si te voi instiinta.
    Eu sunt Dumnezeu,Dumnezeul tau.
    Nu pentru fertfele tale te mustru,caci arderile.de.tot ale tale sunt necurmat inaintea Mea.
    Nu voi lua tauri din casa ta,nici tapi din staulele tale.
    Caci ale Mele sunt toate dobitoacele padurilor,toate fiarele muntiilor cu miile lor.
    EU cunosc toate pasarile de pe munti,si tot ce se misca pe camp este al Meu.
    Daca Mi.ar fi foame ,nu ti.as spune tie,caci a Mea este lumea si tot ce cuprinde ea.
    Oare mananc Eu carnea taurilor?
    Oare beau Eu sangele taurilor?
    Adu ca fertfa lui Dumnezeu multumiri si implineste.ti juruintele facute Celui Preainalt.
    Cheama.Ma in ziua necazului,si Eu te voi izbavi iar tu Ma vei proslavi.
    Dumnezeu zice insa celui rau:"ce tot insiri cu legile Mele si ai in gura legamantul Meu cand tu urasti mustrarile si arunci cuvintele Mele inapoia ta?
    Daca vezi un hot,te unesti cu el si te insotesti cu preacurvarii.
    Dai drumul gurii la rau si limba ta urzeste viclesuguri.
    Stai si vorbesti impotriva fratelui tau,clevetesti pe fiul mamei tale.
    Iata ce ai de facut,si Eu am tacut.
    Ti.ai inchipuit ca Eu sunt ca tine.
    Dar te voi mustra si iti voi pune totul sub ochi.
    Luati seama dar.voi,care uitati pe Dumnezeu,ca nu cumva sa va sfasii si sa nu fie nimeni sa va scape.
    Cine aduce multumiri ca jertfa,acela Ma proslaveste,si celui ce vegheaza asupra caii lui,aceluia ii voi arata mantuirea lui Dumnezeu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ilie-sorinel.Am mai scris raspunsuri pentru tine,Adina.Ai ochii de Inger atlant,nu ma insel.Fata are particula de cristal,sa ai mare grija de ea.DIN MAREA EVANGHELIE DUPA IOAN SCRISA DE IACOB LORBER PRIN DITEU DIVIN;'EU asm venit in lume nu pentru a o judeca,ci pentru a-i aduce salvarea si viata fiecarui om care crede in mine si traieste dupa invatatura Mea,Dar vor exista multi care in lumea de dincolo vor striga catre mine'Doamne Dumnezeule',iar eu le voi raspunde;'DE CE MA STRIGATI VOI STRAINILOR/EU NU VA CUNOSC.DACA STIATI CA EU SUNT DOMNUL SI CUNOSTEATI VOIA MEA,DE CE NU ATI RESPECTAT-O/De aceea EU va zic voua acum;nu este suficient sa ma recunoasteti si sa credeti ca eu sunt domnul,ci trebuie sa si faceti ceea ce va invat EU;caci numai prin faptele sale omul va ajunge la asemanarea deplina cu Dumnezeu. Si celui care M-a recunoscut pe Mine si Ma iubeste mai presus de orice pe lume nu-i va fi greu sa actioneze conform invataturii Mele.Caci cel care MA iubeste astfel MA poarta deja in inima SA,IN SPIRITUL /DUHUL/SAU SI PRIN URMARE POARTA SI DFESAVARSIREA VIETII,ADICA DEPLINA ASEMANARE CU DUMNEZEU SI BEATITUDINEA VIETII CELEI VESNICE.MULTUMESC.

      Ștergere
    2. Nu va mai puneti pozele voastre si ale copiiilor pe facebook etc. , pe fotografii se fac cele mai mari tampenii, transferuri energetice negative. Puneti poze cu natura sau animale , copiii nu, niciodata . Ce aveti in cap , mai oameni buni? Adyna ai auzit?

      Ștergere
    3. Nu am fb..da am auzit .din 85 aud:)

      Ștergere
    4. Ilie sorinel am citit ce raspunsuri mi.ai dat...asa este trebuie sa facem ce ne cere Dumnezeu.

      Ștergere
    5. Are dreptate anonimatul , Adyna. În albumul tău public cu cateii se vede si un copil sau doi. Ti-a facut o recomandare. Dacă nu vrei, vei învăța din propria experiență.

      Ștergere
    6. anonim 23.54 am glumit nu am zis in nume de rau...are dreptate se fac multe desi nu imi este frica si nu voi invata din propia experienta ,Dumnezeu nu imi va da ,decat cat stie El ca pot sa duc..

      Ștergere
    7. Asa da, Adyna , omul avizat e pe jumatate salvat ! Esti mama, esti sotie, protejeaza-ti casa si copiii .

      Ștergere
    8. Nu am copii...acele fetite sunt nepotelele mele scumpe...sunt doar sotie si matusica de 3 fetite

      Ștergere
    9. Oooo Adinuta :)) te machiezi foarte mult!

      Ștergere
    10. 🙈🙈🙈🙈🙈eu zic ca nu... poate asa se vede in poze ..

      Ștergere
  6. In Catedrala la care merg eu la slujbe e schimbat de mult ultimul pasaj din psalm.,,ATUNCI VOR PUNE PE ALTARUL TAU JERTFA,, parintele nostru explicind ca in crestinism nu se aduc jertfe animale,ci jertfa inimii noastre in care sa se salasuiasca Domnul IIsus Hristos.Deci se apropie putin de ,,ATUNCI VOR PUNE PE ALTARUL TAU PREA SFINT JERTFA PREA CURATA,, ,e adevarat ca lipseste ce e mai important, dar asta depinde de prelatii cei mari sa schimbe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Singura jertfă plăcută lui Dumnezeu este jertfa Domnului nostru Iisus Hristos. O fac preoții la Sf. Liturghie. Noi putem doar să oferim ascultarea cu atenție a Sf. Liturghii, care e atât de plăcută lui Dumnezeu. Nicio rugăciune nu e mai mare decât jertfa Mântuitorului.
      Noi ne jertfim zilnic viața,gândurile, faptele, vorbele, inima, dar nu e de ajuns. Jertfa din altar e cea plăcută lui Dumnezeu.

      Ștergere
  7. Multumim Lui Dumnezeu ca existati si cred cu adevarat ca Sfântul Duh lucreaza prin dumneavoastra doar ca trebuie sa avem rabdare ca CE este orânduit trebuie sa se întâmple asa cum e planuit de Preabunul Dumnezeu ,sacrificiile pe care le FAC cei care nu cred si nu il accepta pe Domnul Nostru Iisus Hristos ca Fiu Al Lui Dumnezeu.Preabunul Dumnezeu E Satul de sacrificii animale si umane. Iar Domnul nostru Iisus Hristos ne zice că cei care vor crede în Mine ca Sunt Fiul Lui Dumnezeu îi voi numii frații Mei.Salutari din partea noastră și multă sănătate doamna Maria!Pe curând!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim 08/37,Lucia si toti ceilalti se afla aici sa te ajute pe tine!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alta care comenteaza de dragul de a comenta . Deci nici tu D. nu esti de acord cu ce spune Maria ! Macar spuneti-o mereu si pe fata .

      Ștergere
  9. Jertfa Prea Curata , daca face trimetere la Jerfa lui IISUS , inseamna ca semnificatia face o mare jignire lui IISUS , deoarece in locul jertfei unui vitel , i-L jertfim pe IISUS pe un altar de pietre , ca ardere de tot.
    Din punctul meu de vedere , expresia de Jertfa Prea Curata , a fost doar cea a lui IISUS .
    EL este singurul fara de pacat.[CURAT]
    Mare Pacatos

    RăspundețiȘtergere
  10. Si rugaciunea Tatal Nostru nu este corecta. Eu ma rog astfel: Tatal Nostru,care esti in ceruri sfant este numele tau, vie imparatia ta, faca-se voia ta; precum in cer asa si pe pamant. Painea nostra cea spre fiinta dane-o noua in toate zilele si ne iarta pacatele noastre precum si noi iertam altora si nu ne lasa pe noi in ispita ci ne izbaveste de cel rau. Amin

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamna Maria va rog daca puteti sa-mi spuneti, pentru ce seara dupa ce i-mi termin rugaciunile simt un parfum ff intens ca si de ramuri de busuioc uscat mi-sa intimplat in doua seri una dupa alta si in acelasi loc doar pentru cite-va secunde dupa care dispare , va multumesc Ika.

    RăspundețiȘtergere
  12. corect--si nu ne lasa pe noi in ispita--ca Dumnezeu nu duce in ispita ---ci cel rau--dealtfel am auzit ca la catolici se va schimba textul--chiar nu stim exact ce cuvinte a folosit Mantuitorul in aceasta ruagaciune acum 2000 ---

    RăspundețiȘtergere