marți, 8 noiembrie 2016

ARHANGHELUL MIHAIL, ÎN CAMERA MEA !


               29 APRILIE 2013, ora 5,45 dimineata !

                                      Dragii mei,

Dormeam ,si ma trezeste propriul meu glas, care se roaga, incontiuu, la DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, chiar si atunci cand,,eu dorm.
Deci, ma trezesc, deschid ochii, si vad in plafonul camerei mele, chiar deasupra patului meu, vad O UMBRA ,neagra, care se misca, pulseaza ,fara intrerupere, era de marimea unei palme.
Inchid ochii, ca sa vad,mai bine ce este acolo, pe plafon, si astfel, vad O LUMINA alba, orbitor de stralucitoare, care pulseaza ca o inima.
                             Image result for ARHANGHELUL MIHAIL
Ca prin MINUNE,  LUMINA alba se topeste de la suprafata spre interior, si apare in locul ei, apare
 SFANTUL ARHANGHEL MIHAIL, imbracat cu vesminte albastre si cu pelerina rosie, incercuit de  O LUMINA AURIE, stralucitoare,care radia raze in jurul ei, in noaptea albastra.
Deasupra capului ARHANGHELULUI MIHAIL, exista O AUREOLA rotunda, de culoare aurie stralucitoare foarte. In MÂNA SA DREAPTĂ, ARHANGHELUL MIHAIL ţinea o SABIE de LUMINA alba și stralucitoare foarte ! 
MÂNERUL SABIEI de LUMINA ALBĂ, extrem de stralucitoare, avea  de -a stanga si de-a dreapta, un semicerc, tot alb stralucitor (ca niste urechi).
ARHANGHELUL MIHAIL, tinea SABIA cu MÂNERUL in palma SA dreapta, iar SABIA propriu zisa, era sprijinită, de bratul stang, al SFANTULUI ARHANGHEL MIHAIL.
Vazand, aceasta mare MINUNE, am plans de bucurie si de teama de a nu gresi, si, niciodata, nu o sa pot eu, rasplati, lui DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI, pentru toate cate ,mi-au daruit, si-,mi daruieste.
Dragii mei, nu stiu ce ganduri ,are DUMNEZEU cu mine,dar ceea ce stiu, este ca, eu trăiesc, numai  pentru, a-I sluji lui DUMNEZEU, scriind si marturisind semenilor mei, CUVANTUL LUI.
Multumesc ,cu inima si cu sufletul, si ARHANGHELULUI MIHAIL, care vegheaza, deasupra patului meu,
pentru ca, nu cumva ,sa se apropie, de mine, duhurile rele, si pentru ca, sa am un somn linistit.
Este, extraordinar, minunat, sa inchizi ochii si sa vezi LUMINA LUI DUMNEZEU, LUMINA INVIERII LUI HRISTOS, si toate cate mi se arata, si pe care le  vad si  le-aud..
Dragilor sa  aveti CREDINTA,in BUNUL DUMNEZEU, in MAICA DOMNULUI si in SFINTII SĂI, caci mare RASPLATA, veti primi, in CERURI.
                                                  Cu dragoste,
                                                                       Maria

7 comentarii:

  1. Ai prezis ceva si despre o tornada. Sa fie oare vorba despre cea din Italia, care tocmai s-a intamplat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mesajul Arhanghelului Mihail astazi, pentru tine cititorule,este;"TU nu vei putea uri pe nimeni niciodata!"

    Stiati ca MIKEL inseamna"cine este ca Dumnezeu?"
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Eu sunt D
      Iti spun un mic secret , doar tie ...
      Cine comunica in numele lui ...nu este el nicidecum .
      Nimic din ce se spune acolo , am gasit ca fiind ...corect .
      Ah ah ah ...sa ramina intre noi ...
      Cu drag ...

      Ștergere
  3. La Mulți Ani doamna Maria.Fie ca nu este si ziua dvs.,dar este o urare specială cu ocazia Sfinților Arhangheli Mihail si Gavril.La Mulți Ani.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru secret,Sorine!Oare ce credem noi, poate fi corect sau poate fi incorect! Crezi ca poti defini "corect" d.p.d.v.al Constiintei Divine?
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect ...
      Ma refeream ...ca nu vorbeste despre el . Nu poate fi el acela ....ha ha ha . Adica ...nu coincide .
      Sorin .

      Ștergere