miercuri, 23 noiembrie 2016

O SĂ MĂ VEDEȚI MULT LA SUFLET ! DE SFANTUL NICOLAE, VOI FI LA BUCURESTI ,LA LIBRARIA MIHAIL SADOVEANU !

    
 fotografia ta de profil

                    
                       23 Noiembrie 20167,ora 6,32 dimineața !

                                              Dragii mei,

În aceasta dimineață,treaza fiind imi aud propriul meu glas,care graieste asa:

                         ”O să vin la Bucuresti, si o să mă vedeti mult la suflet!”

Asa este dragii mei! La solicitarea multor cititori ai Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII, pe 6 decembrie 2016,voi fi din nou prezentă la LIBRARIA SADOVEANU, pentru a ne revedea si pentru a da autografe celor care, nu au putut fi prezenți în 19 octombrie 2016.
Iar după cum vedem cu totii,si aceasta reîntalnire a fost programata de Duhul Cel Prea Sfant.
Sufletul meu Prieteni dragi, nu poate urâ pe nimeni !
În sufletul meu exista numai DRAGOSTEA LUI IISUS HRISTOS pentru noi toți,precum si LUMINA DUHULUI SFANT, din care vă voi dărui tuturor celor prezenti la aceasta reintalnire.
Asa precum scriam intr-uun articol,si nu de la mine scriam ,ci de la DUHUL CEL PREA SFANT, acolo unde eu sunt prezenta, adica in mijlocul Semenilor mei, acolo este si DUHUL SFANT precum si Maicuta Domnului.
Iata:
                                                       Duhul-Sfant-in-Biblie.

                                                          5 Ianuarie 2016, ora 23 ,20 !

                                              Dragii mei, 

În aceasta noapte ,in timp ce mă rugam, aud dragii mei un glas din Cer, un glas rasunator si deosebit de plăcut, care îmi spune aşa :
                     "Acolo unde esti tu, acolo este si Duhul Sfânt.
             Acolo unde esti tu, acolo este si Lumina Duhului Sfant!"
   Clipă în care dragii mei, ceea ce văd ,m-a lăsat mută de uimire.
Vedeam  în faţa mea, deasupra măsutei cu multe Carticele de Rugaciuni, văd un Nor auriu, un Nor mare cât Soarele,dar care, stralucea precum Soarele. Iar in mijlocul acestui Nor rupt ca din Soare, eram eu. 
Sa nu credeti dragilor,că sunt lipsita de modestie! Ci pur si simplu va relatez si aceasta Minune MARE, asa cum fac de fiecare dată.
Mă vedeam pe mine, asa cum sunt acum, doar cu chip si cu umeri ma vedeam  în mijlocul Norului oval auriu, orbitor de stralucitor. 
Dragii mei, aceste CUVINTE  DUMNEZEIESTI, aceasta revelatie, mi-au dat si mai multa putere,ca sa pot face faţă, la toate câte mă asteapta, ca sa pot face faţă, tuturor răutatilor care vin de la oameni. 
Aceasta descoperire pe care mi-a facut-o Duhul Cel Prea Sfant, intareste pe vesnicie ,toate câte eu vad ,si toate cate eu aud si scriu aici, pentru voi semenii mei. 
Dragii mei, sa nu va indoiti nicicând de toate câte aflati pe acest Blog, deoarece, nu sunt de la mine, ci toate-s de la Dumnezeu Prea Bunul si Prea Milostivul.
Fiecare dintre noi, Îl putem vedea pe Dumnezeu, numai sa ne dorim aceasta si sa incercam ca sa implinim PORUNCILE SALE.
                                              Cu dragoste,Maria.
 

16 comentarii:

  1. Domnul isus hristos să vă ajute și să vă țină cât mai multe calendare

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta, sa treziti cat mai multa lume si sa daruiti copiilor de Mos Nicolaie ce au nevoie pentru suflet, TUTUROR COPIILOR fara intarziere.

    RăspundețiȘtergere
  3. D-na Maria, va salut cu multa stima!
    Sa știți ca veți sta în acest nor energetic de luminaa care este manifestarea Duhului Sfânt în lumea materiala din lumea spirituala!
    Condiția este aceasta:
    - Sa nu mai interpretați mesajele după părerea d-vs ca duceți în rătăcire cititorii mai puțin avizati!
    Lăsați mesajele asa cum le primiți!
    Asa mi se pare corect.
    (G.A)

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate nu pot fi acolo nici de aceasta data,ar fi fost cadoul cel mai frumos sa va cunosc personal.Cu drag Maria H

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Lui Dumnezeu că existati, prin dumneavoastra lucrează Duhul Sfânt ca noi sa pregătim sufletul,mă simt fericită si ma bucur că sunteți aleasă , puțini oameni mai sunt ca dumneavoastră, vă rog să vă rugați pentru noi păcătoși ,vă mulțumesc din inimă ,pe curând.

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria draga,citesc ce scrii cu lacrimi pe obraz si gindul ma duce la locurile sfinte din Israel unde DUMNEZEU ma ajutat sa ajung.Si acolo ca si aici in Tara mea la locurile Sfinte pe unde am fost lacrimile curg fara sa vreau.Multumesc ca existi.DOAMNE AJUTA-NE

    RăspundețiȘtergere
  7. De cand l'am descoperit pe Dumnezeu plang intruna mie teama de o depresie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti deja in depresie,mergi imediat la doctor,cu cat mai repede cu atat mai nine.ELENA

      Ștergere
    2. Faptul ca L-AI descoperit pe DUMNEZEU si pe MĂICUȚA DOMNULUI in sufletul tau, este minunat.
      LACRIMILE tale sunt de fericire,si nicidecum de o posibila DEPRESIE.
      DOCTORUL tau in acest caz, este IISUS HRISTOS. Vorbeste cu EL, cu ale tale cuvinte,precum ai vorbi cu cel mai bun prieten.
      Lasa LACRIMILE sa curga, si bucura-te ca L-AI REGASIT pe IISUS HRISTOS.
      Tine-te de EL, si nu-L mai lasa sa plece de la tine. Bucura-te si roga-te cu ale tale cuvinte,care vin din inima ta si din sufletul tau. Te imbratisez cu dragoste,Maria.

      Ștergere
  8. doamna Maria am sa fiu prezenta si eu, poate imi returnati cei 35 de lei pentru carte. In postarile dvs ati spus ca Duhul Sfant va permite sa auziti vocile diavolului. Eu imi vreau banii inapoi . Nu am stiut ca ce ati scris acolo sunt vocile ingerilor cazuti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,
      Poti sa pastrezi si CARTEA si-ti voi inapoia eu ,cei 35 de lei.
      Ti-o daruiesc cu toata inima,deoarece, toate cate sunt acolo si vor mai fi in urmatoarele volume,sunt de la DUHUL CEL PREA SFANT.
      DUHUL CEL PREA SFANT,chiar graieste prin mine roaba SA. Dar daca tu nu crezi in PUTEREA DUHULUI SFANT,desi vezi ca toate se adeveresc, si vrei banii inapoi, sa vii pe 6 decembrie incepand cu ora 13 la LIBRARIA SADOVEANU si ti-i voi inapoia cu mare drag. Imi pare tare rau pentru sufltelul tau,pentru ca pleci urechea la bârfe de acest gen. Te astept cui mare drag, fara carte, ci doar imi spui si-ti voi inapoia cei 35 lei.
      În mod normal, nimeni nu ti-ar inapoia banii,deoarece, tu ti-ai dorit-o ;dar eu cu toata dragostea sufleteasca, iti voi darui cartea ADEVARUL DUHULUI SFANT,si-ti voi returna cei 35 lei, contravaloarea CARTII. Cu dragoste,Maria.
      Cu dragoste,Maria

      Ștergere
    2. Anonim25 noiembrie 2016, 13:36
      Scumpa mea, am spus eu asa ceva? Precum ca aud numai vocea diavolului si nu al DUHULUI SFANT,al MAICII LUI DUMNEZEU ,si al SFINTILOR SĂI?
      DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI sa te lumineze si sa-ti arate tie ADEVARUL SĂU,in ceea ce ma priveste personal. Te astept pe 6 DECEMBRIE!

      Ștergere
    3. Anonim25 noiembrie 2016, 13:36 zic Doamne Fereste,ce aiureli poti sa debitezi,unde ai vazut ca scrie dna maria din glasul ingerilor cazuti?Sigur ai citit cu atentie blogul sau doar asa superficial?

      Ștergere
    4. Si inca ceva ”iluminatilor geografi”, voi nu cautati pe DUMNEZEU pe acest BLOG,ci va laudati cu stiinta voastra,si aruncati cu vorbe de ocara in stanga si-n dreapta. DUMNEZEU sa va ierte si sa va daruiasca multa intelepciune!

      Ștergere
    5. Anonim 25 noiembrie 2016, 13:36, esti prea mica pentru o carte asa mare!

      Ștergere
  9. Pentru cei care se dau mari geografi,si-mi tot trimit Comentarii jignitoare, iata unde a fost CUTREMURUL:
    Update: Cutremur America Centrală, cu magnitudinea de 7 pe Richter ...
    https://huff.ro/.../cutremur-america-centrala-cu-magnit...
    Translate this page
    20 hours ago - Cutremur America Centrală. Un cutremur cu magnitudinea de 7 pe scara Richter s-a produs în El Salvador,, în America Centrală.

    RăspundețiȘtergere