luni, 21 noiembrie 2016

ADEVĂRUL DUHULUI SFÂNT, UN MUNTE DE ADEVĂR !

           
XX
     fotografia ta de profil       

                                             20 Noiembrie 2016,ora 16,15 !

                                                 Dragii mei, 

În aceasta după amiaza,mare mi-a fost bucuria cand ,mi-am auzit propriul glas care spunea asa:

                      ”Sufletul meu alearga după Mesaje.
               Numai Dumnezeu sa le stropeasca pe acelea care,țin un munte de Adevar.
Dar un alt glas intervine dragii mei, si -mi confirma:
                   Da! Toate câte tu scrii ,este ADEVARUL  DUHULUI SFANT si țin în ele, un Munte de Adevar!”  
Dragii mei prieteni ,si mai puțin prieteni, ca sa nu spun dusmani, oare ce DOVEZI ne mai trebuie, ca sa credem in ADEVARUL  DUHULUI SFANT? 
Sa nu va indoiti dragilor de toate cate scriu,pentru că nu de la mine scriu, ci de la DUHUL CEL PREA SFANT si de la MĂICUȚA  DOMNULUI.
Daca ceva nu va place,sau nu credeti in ceea ce cititi pe acest Blog, căutati sa va abtineți de la cuvinte răutăcioase si jigniri. Este cel mai bine asa,ca sa nu va mai adaugati alte păcate in plus ,față de cele adunate in suflet până acum. 
Păcatul cel mai mare,este HULA impotriva DUHULUI SFÂNT,si care păcat , nu se iarta niciodata, nici aici pe pământ si nici in viata vesnică.
Si-atunci ,la ce bun sa ne exprimam urât si sa jignim?
Eu voi fi aici pentru voi toti,neconditionat ,zi de zi si noapte de noapte.
                                       Cu dragoste,Maria.
          
 

2 comentarii:

  1. multumim ca esti cu noi si asa sa ramii ..oameni rai are grije de ei cel de sus.hai sa nu le dam noi pedepse sai lasa in voia domnului...noi sa ne rugam sa fim mai buni pe placu lui dumnezeu....si prin ruga noastra poate ii ajutam si pe ei ....amin olimpia mihailescu

    RăspundețiȘtergere
  2. Ati auzit, cerul s-a inrosit in Dolj aseara, ati mai scris dvs in trecut un articol legat de Dolj, capitala, plus ca se potriveste si cu fenomenul astrologic, coborarea lunii la picioarele fecioarei, va tine 9 luni, va naste si luna va fi rapita

    RăspundețiȘtergere