miercuri, 23 noiembrie 2016

CUMPĂRARE DE CARTE ! DONATORII VOR PRIMI CARTEA ,COMPLET GRATUIT !




                          Prieteni dragi,

M-am intors ! LANSAREA CARTII -ADEVARUL DUHULUI SFANT ,a fost un real succes.
Va multumesc din inima si din suflet voua tuturor Prietenilor,pentru sustinerea sufleteasca ,dar si pentru donatii.

Fac un APEL si chiar va rog din inimă ,ca sa va reinoiti cererea pentru CARTE, si eventual sa-mi spuneti daca sunteti printre donatorii pentru CARTE,în care sa-mi specificati, doar numele si luna in care ati donat.
Astept cu mare drag si cu multa dragoste sufleteasca ,ca sa-mi scrieti in privat,pentru a va trimite CARTEA - ADEVARUL DUHULUI SFÂNT,prin posta cu ramburs, sau , dati click pe: http://adevarulduhuluisfant.ro/index.php… , si adaugati CARTEA in COSUL de cumparaturi.
Toti doritorii de CARTE,vor primi CARTEA acolo unde se află,adica , la orice domiciliu din țară sau din strainatate.
DONATORII vor primi CARTEA, complet GRATUIT, iar cei din strainatate, vor plati doar transportul.

Va imbratisez cu multa iubire sufleteasca.
                                       Maria Ghiorghiu.

3 comentarii:

  1. Cum putem ajuta pe cei sarmani, in asa fel incat cel rau sa nu profite de milostenia facuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vrut sa comand cartea dar răspunsul a fost ca nu se trimite in Germania. Unde ma mai pot adresa?Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adi Metzger

      pe 25.11.201
      Buna dimineța draga mea,
      CARTEA o poti primi in GERMANIA, dar nu se poate cu ramburs! POSTA ROMANA nu primeste inafara cu ramburs.
      CARTEA costa 8,5 euro, iar taxele postale pana la tine, aprox 22 de euro.
      Eu nu am posibilitate financiara ca sa ti-o trimit acolo, dar poti sa-mi trimiti acesti banuti, 30 euro prin WESTERN UNION ,sau in contul meu de la RAIFFESEIN BANK Contul pentru strainătate:


      Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU

      Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307
      sau prin WESTERN UNION :
      Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un nr mai mare, si mi-l puteti scrie in privat pe fb, sau pe maill.
      Adresa facebook: mariaghiorghiu.ro
      sau pe maill: mariatecuci61@yahoo.com
      Intra te rog pe fb meu,in privat si lasa/mi un mesaj pentru alte detalii.
      Te imbratisez cu multa dragoste sufleteasca. Maria Ghiorghiu.

      Ștergere