duminică, 20 noiembrie 2016

SFÂNTA EVANGHELIE , DIN DUMINICA A XXVI A DUPĂ RUSALII !


                    Sfânta  Evanghelie ,
           de  Duminică  20  Noiembrie 2016 !

                 Sfânta Evanghelie de la Luca !
                                                  ( XII, 16 -21 )

Zis-a Domnul pilda aceasta : unui om bogat i-a rodit ţarina şi se gândea în sine , zicând : ce voi face , căci nu am unde să strâng raodele mele ? Dar şi-a zis : aceasta voi face : voi strica hambarele mele şi mai mari le voi zidi ; şi voi strânge acolo toate roadele mele şi bunătăţile mele.
Apoi voi zice sufletului meu : suflete, acum ai multe bunătăţi strânse pentru mulţi ani ; odihneste-te , mănâncă , bea, veseleste-te . Însă Dumnezeu i-a zis :nebune, în această noapte vor cere de la tine sufletul tău; iar cele ce ai strâns tu , ale cui vor mai fi ?
Aşa se întâmplă cu cel care-şi adună comoară pentru sine însuşi, şi nu în Dumnezeu se îmbogăţeşte.
Slavă  Ţie Doamne, Slavă Ţie !
            

Pilda bogatului caruia i-a rodit tarina !


Dragii mei, 

Să avem mare grijă ca sa  ne adunam comori în Cer, si nu pe pământ.

Sa facem fapte bune, sa hranim pe cel flamând, sa imbracam pe cel gol, si nu în ultimul rând,să mergem Duminica, măcar Duminica ,la Slujba Sfintei şi Dumnezeiestii Liturghii !

Să ne îmbogațim intru Dumnezeu ,si nicidecum in lucruri materiale sau banesti, care sunt praf,cenusa si urâciune în Fața Bunului Dumnezeu si a Maicii Sale.

Asa sa ne ajute Dumnezeu si Maicuța Domnului!

       Cu dragoste,

      Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu