vineri, 3 ianuarie 2014

TE IUBESC DOAMNE ! TE IUBESC DIN TOT SUFLETUL !

                27  Septembrie  2005, zori de zi  !

Ca întotdeauna, LUMINA  lui DUMNEZEU, de eu dorm, EA  mă trezeşte ! Îmi pătrunde prin creştet şi ajunge până în tălpile picioarelor. Tresalt puternic de pe pat, mă trezesc, nu deschid ochii pentru că nici nu pot, dar nici nu doresc în acele momente. Pentru că ,oadată cu trezirea mea, am în faţa ochilor închişi TAINE din TAINELE  LUI  DUMNEZEU.
Şi astfel, îmi aud propriul Glas, fără ca eu să deschid gura mea, era GLASUL sufletului meu, care spune cu dragoste infinită aşa :

            " TE  IUBESC  DOAMNE  !

Clipă în care, mă aflu în SFÂNTĂ  BISERICĂ , pe partea stângă cum intrăm noi, şi era întuneric. 
Doar SFINTELE  ICOANE, din SFÂNTA  BISERICĂ , străluceau toate, mai tare decât Soarele de pe CER în mijlocul verii.
Văd acolo şi SFÂNTA  ICOANĂ  a PREA  SFINTEI  TREIMI, o privesc şi mă apropii chiar şi deşi era în jurul meu întuneric, SFÂNTA  TREIME, era scăldată în LUMINĂ  AURIE, orbitor de strălucitoare. 
Văd cum DUHUL  SFÂNT  coboară din SFANTA  ICOANĂ, şi se aşează în SFANTA  ICOANĂ cu IISUS  HRISTOS, care era chiar  la intrare  în SFANTA  BISERICĂ pe stânga. Se aşezase cu ARIPILE  întinse , în spatele LUI  IISUS. Privesc cu uimire şi cu mare bucurie, şi acolo în SFANTA  BISERICĂ, fără cuvinte, doar cu gândul meu, spun iar : 

          "TE  IUBESC  DIN  TOT  SUFLETUL "!

Moment în care , DUHUL  SFÂNT sub CHIP  DE PORUMBEL, alb strălucitor, vine din SFANTA  ICOANA a LUI  IISUS, coboară şi se aşează  cu O  ARIPĂ   în braţele  LUI  DUMNEZEU  TATĂL şi  cu cealaltă ARIPĂ  în braţele LUI  DUMNEZEU  FIUL !
TRUPUL  DUHULUI  SFÂNT, sub CHIP de PORUMBEL SE sprijinea pe Braţul  drept al TATĂLUI  CERESC şi pe Braţul stâng al LUI  IISUS HRISTOS.Iar ARIPILE  SALE, erau larg întinse pe genunchii TATĂLUI  CERESC şi pe genunchii  FIULUI  LUI  DUMNEZEU.
Totul era strălucire şi uimire. DUHUL  SFÂNT, nu mai stătea SUS, deasupra  TATĂLUI şi ala FIULUI, ci era JUMĂTATE pe braţele TATĂLUI şi jumătate pe braţele FIULUI. 
Era minunat şi uimitor ceea ce vedeam. În jur întuneric, iar SFANTA  ICOANĂ A SFINTEI  TREIMI, strălucea cât o mie de sori la un loc.
DUMNEZEU  TATĂL ŞI  DUMNEZEU  FIUL, ţineau în braţe pe DUHUL  SFÂNT în chip de PORUMBEL,jumătate şi jumătate !
Dragii mei, să spunem şi noi cu toţii, din toată inima noastră,...
                 TE  IUBESC  DOAMNE, DIN  TOT  SUFLETUL !
                            Cu dragoste şi cu preţuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu