luni, 27 ianuarie 2014

E PUSTIU TOT ! SĂ VEZI DREPTATE ŞI ADEVĂR !

                                      3 Iulie  2004, ora 6,30 dimineaţa !

Eram trează, dar mai leneveam în pat , stând cu ochii închişi, şi astfel văd multe LUCRURI nevăzute în mod firesc şi aud Cuvinte care vin din CERUL Sfânt.
Şi iată că, aud UN GLAS, care spune aşa :

          "SĂ  VEZI  DREPTATE  ŞI  ADEVĂR !
            NU  NE LĂSAŢI  PE  NOI  , NĂSCĂTOAREA  DE  DUMNEZEU, 
             CĂCI  ÎNTRU  TINE, EU MI-AM  PUS  NĂDEJDEA "!
Şi aud Glas, care îmi spune cu dragoste aşa ;

            "LUCRĂRILE  BUNE , PE CARE  LE  EXECUŢI , FACE  UN  ECHILIBRU  DE  SUFLET "!
             CUVINTE ! ARE  MULT  DOMNULUI !

Şi aud Glas, care cântă dumnezeiesc de frumos aşa :

            "A  LEGII  CELEI  NOI, CARE  PENTRU  NOI  ŞI  PENTRU  MULŢI  SE VARSĂ, SPRE  IERTAREA  PĂCATELOR '!
              O  SUPUNERE  NETOTALĂ, ÎN FAŢA  LEGII  LUI  HRISTOS !
Dar un alt Glas intervine şi corectează :
               "ESTE  VORBA  DESPRE ,
     O  SUPUNERE  TOTALĂ , A  LEGII  LUI                                 HRISTOS "!
Şi glasul dispare ca un ecou.
Eu dragii mei, mă supun MÂNTUITORULUI  HRISTOS, trup şi suflet, inimă  şi cuget, şi numai aşa am putut să mă desprind ,de tot ce este bogăţie  materială şi bănească.
Dar iată că, intervine UN GLAS, trist care spunea asa :
            "E  PUSTIU  TOT ! CA  ŞI.....
              CA  ŞI  GRANIŢA , DINTRE  PUSTIU  ŞI SOCIETATE '!
Dragii mei, fiţi buni  şi milostivi şi cu siguranţă nimic nu vă va mai fi  pustiu .!
                    Cu dragoste , Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu