vineri, 24 ianuarie 2014

ÎNCĂ DIN 2002 , EUROPA ??? EUROPENII AU LEGILE LOR !

                        7 Iunie  2002, zori de zi !

Dragii mei, eram trează şi iată că...stând în pat cu ochii închişi, aud multe Glasuri, care ţin un adevărat discurs, cu privire la...EUROPA !
                        Citez :

                    "EUROPEANĂ ! 
              CHIAR  DACĂ  ESTE  EUROPEANĂ , NU  MERGE  !
                 EUROPENII , AU  LEGILE  LOR !
                  NOI , PE-ALE  NOASTRE !
                  ÎNTREAGA  LOR......, ESTE REFUZAT  DE  SOCIETATE , CA UN LOC DE  12 LOCURI . 
                DE  ASTĂZI  PARIZIENII AU ÎNCEPUT SĂ VORBEASCĂ  DESPRE  IMAGINEA  SA !
                CĂCI  IMAGINEA  SA, ESTE  MAI PUBLICĂ  DECÂT  AM PUTEA  SPUNE "!

Şi iată dragilor, că tot răsfoind caietele mele de suflet, am mai găsit ceva despre UE, şi voi cita în continuare.
                     22 Februarie  2004, ora 15,21 !

Scriam la biroul de acasă, când aud UN GLAS, care spune ceva ce urma să se adeverească peste 3 ani. Citez :
                  "ÎNCADRAREA  ÎN  UNIUNEA  EUROPEANĂ !
                  ÎN  PRIMUL  RÂND , TREBUIE  SĂ  ÎNTRERUPEM  CORUPŢIA !
                  CORUPŢIA  DIN INTERIOR "!

(si glasul dispare ).
Dar eu aş îndrăzni a întreba : Cum  se întâmplă că acolo SUS, se ştie  cum mult înainte toate ??? Dragii mei, ştim deja cu toţii cum e cu UE ;mult adevăr sunt în aceste cuvinte.
România a intrat în UNIUNEA  EUROPEANĂ, la 1 Ianuarie  2007, iar eu am auzit această discuţie, încă din 2002, deci cu 5 ani înainte ca să intrăm noi în UE !
Mai mult nu doresc să comentez pe marginea acestor realităţi, pe care le-am citat mai sus, şi care s-au adeverit peste atâţia ani !
                         Cu dragoste şi cu preţuire, 
                                                  Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu