duminică, 26 ianuarie 2014

PAPA , VA ÎNCHIDE TOATĂ LUMEA !

                       16 Februarie  2012, ora 6,23 dimineaţa !

Eram trează dragilor, dar mai stăteam în pat cu ochii închişi şi admiram TAINELE  nevăzute de ochiul firesc. Şi astfel, aud un Glas, care spune cu mare durere şi părere de rău aşa :

            "Aaaaaaaaa!  
              VA  ÎNCHIDE  TOATĂ  LUMEA !
               PAPA , ÎNCHIDE  TOATĂ  LUMEA '!

Clipă în care văd cu ochii închişi, un Preot ce era cu spatele la mine, şi cu faţa sa ,spre Răsărit. Ridicase mâinile sale în aer, şi le mişca a binecuvântare. Avea veşminte roşii grena, cu broderie aurie , iar pe cap ceva înalt din acelaşi veşmânt, . Se mişca mai greu, si asta arăta că este un om în vârstă.
După doar 15 minute, aud din nou un alt Glas, care spune ceva foarte hotărât , citez :

            "VREAU ! NUuuuu!
              VREAU  SĂ  ÎL  ROG  CEVA  PE  DUMNEZEU !
              SĂ  VĂ  RUGAŢI  ŞI  PENTRU  MINE MĂRTURISITORUL '!

Clipă în care, văd UN PREOT ce predica în faţa credincioşilor, printre care eram şi eu.
Când am auzit cuvântul  MĂRTURISITORUL, nu ştiu de ce, dar eu am îngenuncheat, iar toţi ceilalţi stăteau în picioare.
Şi după alte câteva minut, aud Glas trist, care spune :
           "SÂMBĂTA  DE  SUS  !
             ADIO , SÂMBĂTA  DE  SUS "!

Şi am în faţa ochilor închişi, o masă joasă şi lungă, şi pe această masă, stă fără de suflare, UN PREOT  în vârstă ,ce era tare sllab la faţă.
Dragii mei, eu nu vă spun ADIO, ci vă spun ca de fiecare dată,    Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. La Manastirea Sambata de Sus a fost si Parintele Arsenie Boca,care acum este inormantat la Manastirea Prislop.Ceea ce descrii tu ca avea acel preot pe cap este fesul pe care parintii stareti ai manastirilor il poarta.

    Te imbratisez cu drag,Maria!
    Daniela.

    RăspundețiȘtergere