miercuri, 22 ianuarie 2014

A RĂMAS ATOTŢIITOAREA LUMII ! FERICIŢI CEI CE CRED , ÎNTRU NUMELE DOMNULUI !

  xx  
             17 - 18 Noiembrie 2002, ora 1,33 noaptea !
                        
                              Dragii mei,

      Dormeam ,şi brusc aud un glas care spune aşa :

             "A  rămas Atottiitoarea Lumii!"

Apoi, aud un glas poruncitor care mi se adresa direct :
            " Când repet un nume şi nu este scris perfect,înseamna că ,trebuie scris perfect !"
Fraţilor, mi se întâmplă uneori să nu înţeleg ce mi se spune în acea fracţiune de secundă şi atunci stau şi mă gândesc oare cum a spus..., şi imediat GLASUL îmi repetă ,iar eu revin asupra celor notate în mare grabă şi scriu exact aşa cum mi se spune. De multe ori ,şi când scriu aici pe Blog, se întâmplă să stau mul cu acel caiet în faţă, şi să nu înţeleg câte un cuvânt, şi dacă nu-l înţeleg, nu mai scriu citatul pentru a nu-i da un alt înţeles.
Dar atunci când mi se întâmplă astfel, întotdeauna vine un glas în tâmpla mea dreaptă şi -mi spune ceea ce nu înţeleg din scrisul meu. 
Nu contează că eu am scris în caiet ,încă din anul 2000 până astazi,iar acum scriu aici pe Blog.;dacă eu scriu acum, în acest moment,glasul mă ajută să scriu cuvântul din anii din urmă, pe care eu nu l-am  înţeles atunci, dar doresc să scriu acum pe Blog,deoarece, acum am posibilitatea de a face cunoscut tot ce -am adunat cu sufletul de-a lungul anilor.
Iar glasul continuă :
    
                  "Cel ce n-are Duh Sfant ,rămâne în vecii vecilor...!(şi glasul se opreşte aici, ca să înceapă cu altceva ):

                       "Cel ce are Duh Sfant,acela se va mântui si acum ,şi în Vecii vecilor Amin!"

                  "Fericiti cei săraci cu Duhul .
Fericiti cei ce cred Întru Numele Domnului !
Fericiti cei ce stau înaintea Domnului, şi robi si roabe ai Tăi".
                 
Şi astfel ,mi-a grăit acest glas din CERURI, iar eu fraţilor  întru HRISTOS  DOMNUL şi DUMNEZEUL  nostru, va spun asa:
Fericit vă este sufletul ,că puteţi trăi asemenea Minuni alături de mine  roaba Lui DUMNEZEU.
                            Cu dragoste şi preţuire, 
                                               Maria.


2 comentarii:

  1. VA IUBIM, DOAMNA NOASTRA SCUMPA!❤❤❤DUMNEZEU A ALES SA-I FITI CONDEI IAR NOI CUM IL IUBIM PE EL, TOT ASA TREBUIE SA VA IUBIM SI PE DVS.! SUNTETI MINUNATA! VA PUP!��❤

    RăspundețiȘtergere
  2. sa nu ne grabim sa dam dreptate oricand pentru ca DUMNEZEU poate schimba fata lumii itr-o clipita el este indelung rabdator si milostiv noi sa ne rugam ca sunt multi care sunt sinceri ca dovada ca ce scrie in apocalipsa dupa plecarea DOMNULUI este adevarat nici nu trebuie sa venim cu completari in cazul e fata

    RăspundețiȘtergere