sâmbătă, 25 ianuarie 2014

PĂZEŞTE-MĂ MAICA LUI HRISTOS ...!

    c.                        10 APRILIE  2012, noaptea târziu !

Mă rugam la BUNUL  DUMNEZEU şi la MAICA DOMNULUI, când aud Glas tare rugător ,care se ruga cu toată fiinţa aşa :

             "PĂZEŞTE-MĂ  MARIA , MAICA  A  LUI  HRISTOS , ŞI  FĂ  CINĂ  VEŞNICĂ  VIEŢII TALE. "!

Clipă în care , mă aflu într-o SFÂNTĂ  BISERICĂ ,şi aici văd UŞILE  SFÂNTULUI  ALTAR, larg deschise, şi un Preot care tocmai ieşise cu Cădelniţa în mâini, şi tămâia în Sfânta  Biserică.
Apoi văd un tânăr ,care aşează ANALOGUL care era acoperit cu veşmânt negru, mai jos de solee, şi aud Glas tremurând, care spune aşa :

               "CU  SFINŢENIE.., CU SFINŢENIE..,
                CU  SFINŢENIE  SĂ PUNEM AICI .....,(şi aşează Analogul, apoi credincioşii din SFÂNTA  BISERICĂ ,încep a cânta aşa :)

                    " CU  NOI  ESTE  DUMNEZEU...
                CU  NOI  ESTE  DUMNEZEU."..!

Puţin mai târziu, contextul şi împrejurările se schimbă. Aud UN GLAS, care spune si ceva politic, citez :
                 "DE LA ÎNCEPUTUL  CONSTITUŢIEI  , ADICĂ...IERI A  FOST DESFIINŢATĂ , TOATĂ  COLABORAREA  CU MAREA  BRITANIE '!

Dragii mei, numai BUNUL DUMNEZEU ştie ce se va mai întâmpla cu noi , în viaţa aceasta şi in viaţa viitoare. Eu doar scriu ce EL îmi spune cu atâta DRAGOSTE şi cu atâta IUBIRE de oameni.
              Tot cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu