luni, 27 ianuarie 2014

MIHAI ERBAŞU NU S-A SINUCIS ! EL STRIGĂ DINCOLO DE MORMÂNTUL LUI !

                                  1 IULIE  2004 , ora  0,50  noaptea !

                            Dragii mei !

MIHAI  ERBAŞU , a fost  om de afaceri , patron de firme  de construcţii, până la data de 21 iunie  2004, când a fost găsit mort .(căutaţi pe net ).
El locuia în Bucuresti, dar aveaşi O VILĂ  cu piscină la SNAGOV.
În data de 19 iunie  2004, s-a dus la VILA de la SNAGOV, şi pe data de 21 iunie 2004, la doar două zile, a fost găsit mort în piscina  fără apă, de fiul său.
La vremea respectivă, s-a concluzionat că MIHAI  ERBAŞU, s-a sinucis !
Dar iată ce spune UN GLAS, din noaptea de 1 iulie 2004, cu privire la acest om, citez :

         "MIHAI  ERBAŞU, STRIGĂ  DINCOLO  DE  MORMÂNTUL  LUI !
          SPUNE  CEVA....DE  ABUZ "!
"ÎN  FAMILIE , MIHAI  ERBAŞU "! (acestea le-am auzit la 7 iulie 2004 ). Când voi mai găsi noi date, în caietele mele, le voi adăuga tot aici.
Şi le-am găsit !
PS.din 9 mai 2014 !
 Citez un glas din noaptea de 28 iunie 2004, ora 0,17 !
                   
                     " Mihai Erbaşu !
                       Mihai Erbaşu ne spune tot !
                       Deasemenea, Mihai Erbaşu ne spovedesc...
                       Mihai Erbaşu, se dusese să...!
                       Mihai Erbaşu , este principalul acţiunii. 
                       Este Jurământul de Trijurământ"!
Deci, sufletul lui MIHAI ERBAŞU, nu are linişte până nu se va afla adevărul despre moartea sa, din piscina  fără apă.
Undeva ,nu ştiu în care din caietele mele, am mai multe detalii despre MOARTEA  LUI  MIHAI  ERBAŞU.
Când voi da de caietul respectiv, voi reveni cu toate amănuntele, pentru că , ţin minte că am primit si am văzut cu ochii inchişi ,multe detalii de care nu-mi mai amintesc acum, dar sunt scrise într-unul dintre caietele mele de suflet.
                         Ca întotdeauna...cu dragoste,
                                           Maria.

Un comentariu:

  1. CE BINE AR FI DACA LE-AI GASI, FIINDCA A MURIT UN OM BUN ! NU S-A SINUCIS ! NU AVEA CUM ! ORICUM VOR PLATI CEI CARE AU FACUT ACEST LUCRU .NIMENI NU PLEACA DE PE PAMANT FARA PEDEAPSA CUVENITA FAPTELOR SALE .DOAMNE AJUTA !

    RăspundețiȘtergere