vineri, 24 ianuarie 2014

ÎNCEPUT DE SFÂRŞIT ! BINECUVÂNTAT EŞTI TU SOARE , ÎNTRE BICIUIRI !

         4          8 Iulie  2004, ora 2,58  noaptea !

Dormeam, dar O LUMINĂ  ca un fulger, mă face să tresalt de pe pat, şi astfel văd cu ochii închişi, UN CER  înalt şi de noapte  transparentă , şi aud UN GLAS, care spune trist aşa :

           "ÎNCEPUT  DE  SFÂRŞIT  !
            CERUL  ESTE  ÎNTUNECAT .
           FOIŞORUL  DE  FOC AL ROMÂNIEI...."!

Şi văd cu ochii închişi, O  SFÂNTĂ  CRUCE  mare din lemn, şi pe CRUCE, răstignit stă ÎNSUŞI  MÂNTUITORUL, VIU şi în carne şi oase.
Trupul  LUI  IISUS, era învăluit în lumină  albă ca de neon, orbitor de strălucitoare. 
Şi un alt Glas, strigă cu uimire :

                  "ATÂTA  LUMINĂ !
                    LUMI -NĂ ? (şi silabiseşte asa precum am scris ).    BINECUVÂNTAT  EŞTI  SOARE  DE  SOARE !
                    SOARE  ÎNTRE  BICIUIRI "!

Ştim cu toţii fraţilor că, SOARELE  este ÎNSUŞI  MÂNTUITORUL şi că în drum spre muntele Golgota , unde avea să fie răstignit, a fost biciuit.
Dar a mai fost biciuit şi de Pilat, când l-a dat în mâinile oamenilor  dezlănţuiţi şi plini de ură.Cât şi câte  a îndurat  Mântuitorul  pentru păcatele noastre. Iar oamenii prin purtarea şi comportamenul lor ÎL răstignesc iarăşi. Dragilor în timp ce scriam rândul  de mai sus, aud Glas care zice aşa :

                "DOAMNE,  E FRIG  !
                 ŞI  MÂNTUITORUL ESTE  AŞA  DE....(ŞI UN ALT GLAS, ADAUGĂ HOTĂRÂT : ) 
                                 LUCID , PENTRU  PĂCATELE  MELE "!
                  C - AI  ADUS  ÎN  DAR , RUGĂCIUNEA  NOASTRĂ, 
                  MILA  LUI  DUMNEZEU , SĂ FIE CU VOI  CU  TOŢI "!
                  ÎNTRU CELE  ÎNALTE, NĂDEJDEA  SFINTEI  TREIMI !
                   PREA  SFÂNTĂ  TREIME, MILUIEŞTE-NE  PE  NOI "!

Dragii mei, am atât de mult de scris din caietele sufletului meu ! Stau până târziu în noapte şi triez, din tot ce eu am scris cu ani în urmă şi în prezent şi postez aici pe Blog, cu toată dragostea.
                   Cum tot cu dragoste, semnez cu drag,
                                                  Maria.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu