miercuri, 22 ianuarie 2014

E PERICOL !!! ANUL 2023 , ANUL UNUI CUTREMUR CU O MAGNITUDINE.....!

                      4 Decembrie  2002, ora 0,46 !

                       Dragii mei, 

Am auzit cu toţii prin mass-media , tot felul de discuţii  ,despre un eventual Cutremur mai mare, despre Apocalipsă, şi nu s-a împlinit niciodată nimic, pentru că, erau scorneli şi invenţii ale oamenilor.
Iată ,eu vă spun UN  ADEVĂR !
Şi acest MARE  ADEVĂR, nu este de la mine, ci este de la DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT.
Am luat un caiet in care am scris de-alungul anilor, la întâmplare. Şi iată ce am găsit scris în el, în acest caiet al sufletului meu, din anul 2002, noaptea de 4 spre 5 decembrie.
Abia îmi terminasem Rugăciunea, şi stăteam in pat cu ochii închişi, când aud UN GLAS de bărbat, care a spus cu teamă şi cu uimire  ceva ce răsuna ca un ecou aşa :

               " E  PERICOL  !
                 ANUL  2023  , ŞI  EVENTUAL  CARE ARE  SĂ  URMEZE  UNUI  CUTREMUR, CU  MAGNITUDINEA  DE......(şi glasul se opreşte lent şi nu mai continuă, decât cu...):
                       E  PERICOL !"

Dragii mei, numai DUMNEZEU  ştie, câte LUCRURI  IMPORTANTE, pot conţine cele aprox.200- 250 de caiete, în care am scris de-a lungul anilor. Toate aceste caiete, le-am păstrat cu sfinţenie !
Ieri a venit la mine acasă, d-na ELENA  LASCONI , realizatoarea emisiunii  "DINCOLO  DE  POVEŞTIRI ", la POSTUL de televiziune ACASĂ  TV !
I-am arătat doamnei ELENA LASCONI, toate DOVEZILE  palpabile ! Adică caietele mele de suflet. Acolo sunt scrise, tot ce înseamnă viaţa noastră a oamenilor de pe pământ şi tot ce înseamnă  CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI. 
Tot ce a filmat doamna ELENA  LASCONI, va apărea pe ACASĂ TV ! 
Vă voi anunţa din timp, când va fi difuzată această emisiune, în care am spus tot şi am arătat DOVEZI  INCONTESTABILE !
Da ! Ştiu sigur, şi nu mă îndoiesc nicio clipă, că în 2023 şi care are să urmeze, aşa cum spunea Glasul, va avea loc, UN CUTREMUR mai mare !
Unde ???Nu ştiu, nu mi s-a spus, în ce Ţară. Dar putem presupune, având în vedere că ROMÂNIA...a devenit Ţara CUTREMURELOR !
Nu vă speriaţi fraţilor ! CREDINŢA, DRAGOSTEA ŞI NĂDEJDEA  în DUMNEZEU, ne va apăra de toate necazurile şi suferinţele.
                     Cu dragoste, Maria
                      

           




3 comentarii:

  1. da...d na Maria...si oamenii sunt suparati ca puneti asemenea detalii...ca la ce le-ar folosi !? de ce nu au ei viziuni sa stie ei...?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uni vad moartea in fata ochilor si tot nu se invata minte.

      Ștergere
  2. Ehe pina atunci va trece urgia ..deja va fi inclusiv Iisus pe pamant si nu numai ..nu imi fac probleme pt 2023 . Cu siguranta se va anunta si atunci cu precizarea masurilor anticipative.

    RăspundețiȘtergere