miercuri, 29 ianuarie 2014

GLASUL LUI IISUS ŞI BINECUVÂNTAREA SA ! IISUS HRISTOS ATINGEA CU MÂNA SA DREAPTĂ , PE FIECARE ÎN PARTE PE FRUNTE !

         14  Octombrie  2005 , ora 5,50 dimineaţa !

Dormeam şi simt LUMINA  albă, care mă face să tresalt de pe pat, şi astfel aud UN GLAS dumnezeiesc de dulce si de duios, care spune aşa :

           "SE  DĂ  CORECT !
             SE  DĂ  ÎNAFARĂ !
             SE  DĂ  ÎNAFARĂ  DE CE-AM  DAT  EU  PE  PĂMÂNT "!

Clipă în care văd cu ochii închişi, pe ÎNSUŞI  DOMNUL  SI DUMNEZEUL  nostru  IISUS  HRISTOS, în veşmânt alb strălucitor, cu părul castaniu şi inelat,până pe umeri, în  mijlocul mulţimii de oameni şi cu cele trei degete ,de la MÂNA  SA  DREAPTĂ, atingea fruntea fiecărui om, care venea la el, cu capul plecat.
IISUS  HRISTOS, era încojurat de mulţime de popor, şi îi binecuvânta pe fiecare în parte, atingându-le fruntea  cu cele trei degete de la MÂNA SA DREAPTĂ.
Şi iarăşi Glasul sufletului  meu, strigă cu bucurie nespusă :
              "SIMT  SOARELE  DREPTĂŢII !
                SIMT  SOARELE  DREPTĂŢII !
      ŞI AUD UN GLAS ,CARE MĂ ÎNTREABĂ :
                      INIMA ?
şi glasul sufletului meu,spune :
                      HAI  VINO  ŞI-O  IA INIMA !
                 IA  INIMA , NU  SUFLETUL "!
Da fraţilor ! Inima  puteam s-o dăruiesc, dar sufletul NU ! Sufletul este al LUI  DUMNEZEU, şi trebuie să se întoarcă la EL.
Aşadar dragilor, aveţi grijă de sufleţelul vostru şi dăruiţi-i DRAGOSTEA LUI  DUMNEZEU, prin Rugăciune curată şi prin fapte bune.
                     Cu dragoste, MARIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu