duminică, 26 ianuarie 2014

DESCHIDE - MI POARTA , SĂ VĂD LUMINA SOARELUI !

         23  Februarie  2012, ora 6,40 dimineaţa !

Ce frumos, minunat de frumos, striga cu bucurie ,un Glas tremurând  aşa :

                 " DESCHIDE-MI  POARTA, SĂ  VĂD  LUMINA  SOARELUI "!

Clipă în care ,văd cu ochii închişi UN CER de noapte albastră şi pe CER , în mijlocul lui, apare  UN  TRIUNGHI DE  LUMINĂ , cu baza  în jos şi fireşte cu vârful în Sus. Triunghiul avea culoarea alb-galbenă foarte strălucitoare, şi imediat sub TRIUNGHIUL  deschis la bază, a apărut  SFÂNTA  CRUCE , albă de LUMINĂ, pe care era răstignit în carne şi oase, ÎNSUŞI  DOMNUL  şi MÂNTUITORUL  nostru  IISUS  HRISTOS.
Un GLAS, strigă  tremurând de emoţii :

            "DESCHIDE-MI  POARTA , SĂ  VĂD  LUMINA  SOARELUI "!

Şi poarta s-a deschis ! Cerul  s-a deschis ! Iar LUMINA  SOARELUI, SOARELE DREPTĂŢII , era RĂSTIGNIT PE CRUCE, în mijlocul Cerului.
TRUPUL  LUI, strălucea cât O MIE de SORI la un loc. Un Glas de femeie , continua să  spună :

          "A  SCRIS  ISTORIE !
             OMENIREA  LUI  HRISTOS "!

Istorie  scriu fraţilor !  Istoria  CUVÂNTULUI  LUI  DUMNEZEU, din 1998 încoace , scriu şi tot scriu, cât va voi DUMNEZEU.
Şi iarăşi Glas, spune UN ADEVĂR  dumnezeiesc :

              "UIŢI  DE  VII  !
                UITĂ  DE  VIE  !
               E  ATOTŢIITORUL  VIEŢII '!
               ACUM  VIAŢA  ŞI  LIPSURILE , 
              ACUM  VIAŢA  ŞI  PĂSURILE "!

Acum  Viaţa noastră dragii mei, Viaţa  noastră zbuciumată .care ne ocupă tot timpul şi din păcate, uităm că, CINEVA  ACOLO  SUS , ne iubeşte şi aşteaptă ca noi să ne întoarcem la EL, trup şi suflet ,inimă  şi cuget.
Viaţa mea, nu mai este a mea ! De când trăiesc toate aceste Minuni, am dăruit-o LUI  HRISTOS  DOMNUL  şi DUMNEZEUL nostru, ca să fiu sigură că nu o cheltuiesc în zadar.
Este atât de liniştitor şi ne umplem de bucurie mare, când ne lăsăm în MÂINILE  LUI  DUMNEZEU, nici nu vă puteţi  închipui.
Încercaţi şi vă lăsaţi şi voi, VIAŢA în mâinile LUI  DUMNEZEU, şi veţi simţi în suflet, că nimic nu poate fi mai de preţ , înafara  DRAGOSTEI  SFINTE !
                     Şi tot cu dragoste, Maria





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu