sâmbătă, 18 ianuarie 2014

COROANA ÎMPĂRATULUI CERESC , PE BOLTA CEREASCĂ ÎN ASTĂ SEARĂ !

4        17  Ianuarie  2014, seara la ora 18,50 !

                        Dragii mei,

În această seară de 17 ianuarie 2014, mă întorceam  din oraş spre casă. Mergeam pe jos ,când într-o clipită văd cu ochii deschişi sub  O  STEA  frumos strălucitoare, printre celelalte stele, de pe Cerul senin.
Brusc,  O  LUMINĂ  albă, şi extrem de strălucitoare a apărut ca din nori, a pulsat puternic şi a dispărut în câteva clipe.
Această LUMINĂ dragii mei, avea o formă binedefinită ,şi strălucea pe CER, precum străluceşte LUNA . Şi arăta ca şi mărime acolo Sus, cât jumătate de LUNĂ, atunci când este LUNĂ PLINĂ.
Şi era  COROANA  DE LUMINĂ , a LUI  DUMNEZEU !  O COROANĂ înaltă, ce avea la partea de sus raze albe de LUMINĂ, sub forma de TRIUNGHI .
A pulsat de două ori consecutiv pe Cerul de noapte, apoi a rămas încă două clipe pe CER, şi a dispărut ca prin topire.
Iar eu am ştiut că DUMNEZEU era cu mine şi întru mine, şi mă călăuzea cu fiecare clipă.
Şi m-am bucurat enorm de ceea ce văzusem, şi ca de fiecare dată, am promis LUI  DUMNEZEU  că nu-L voi dezamăgi; şi voi împlini VOIA  SA, cu preţul vieţii mele,la nevoie.
 Dragii mei, nici pe voi nu o să vă dezamăgesc, ci o să fiu prezentă zilnic, aducând aici CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU , pentru noi toţi.
                          Cu dragoste şi preţuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu