luni, 27 ianuarie 2014

BILETUL MEU , ICOANA MEA....! ÎN SUA , AVEAU ÎNAINTE UN REGAT !

                                                  23  Ianuarie  2013 zori de zi !

Ca la un şoc electric tresalt de pe pat , nu deschid ochii şi aud UN GLAS, blând care mă călăuzeşte  şi mă întreabă :
                  "CE  VEZI ? (iar eu îi spun fără cuvinte, doar cu gândul ):
                          BILETUL  MEU  ŞI  ICOANA  MEA ,CEA  FĂRĂ  MARGINE "!

Clipă în care văd cu cohii închişi fiind, văd măsuţa de la capătul patului în care dorm, cu tot ce este pe ea, cărticele sfinte, Sfanta cruce, vaza  cu flori, şi  SFANTA  ICONIŢĂ  a PREA  SFINTEI  TREIMI, de care nu mă despart nici măcar când dorm. O ţin strâns la pieptul meu, când mă culc şi împreună cu SFANTA  CRUCE, şi cu o mică  ICONIŢĂ  a MAICII  DOMNULUI, le ţin pe toate în mâini şi aşa adorm.
Şi acesta era dragii mei, BILETUL  MEU care mă vă ajuta să ajung treaptă  cu  treaptă , spre Calea  care duce spre ÎMPĂRĂŢIA  lui  DUMNEZEU.  
La doar 20 de minute, aud un alt Glas, care spunea  ceva despre SUA.
Citez :             "ÎN  STATELE  UNITE , AVEAU  ÎNAINTE  UN  REGAT  UNIT  !
                          DAR  ACUM ,  NU  MAI  AU "!

Apoi glasul se pierde ca un ecou. Dar astăzi  27  ianuarie  2014  dimineaţa, trează  fiind , aud Glasuri multe,care cântă ca la SFANTA  BISERICĂ aşa :
                  "DOAMNE  MILUIEŞTE !
                   ŞI  CUNOSCU-TE,  ELENA  A  SIONULUI !
                   MILUIEŞTE-NE  PE  NOI  , FIUL  TATĂLUI  , CELA  CE AFIRMI  CĂ  RIDICI PĂCATUL  LUMII"!
Şi un alt Glas, adaugă speriat :

                        "DEVASTATOR !
           ŞI  VOR  MURI CULMEA  !
                  DEVASTATOR !"

Dragii mei, nu ne rămîne decât să asteptăm , cu răbdare si cu dragoste, ca toate evenimentele trăite de mine să se adeverească, chiar dacă sunt bune sau  mai puţin bune.Nu ştiu ce  va fi DEVASTATOR, dar din păcate ,vom auzi vorbindu-se de acest dureros cuvânt "devastator "!
Pentru că toate ,se vor împlini aşa după voia  LUI, şi nu după a noastră.  
Când scriam aici, văd liber, adică cu ochii deschişi, văd  O  LUMINĂ  albastră  violet, foarte strălucitoare, transparentă, care a apărut dintr-o dată pe ecranul monitorului, a strălucit puternic, m-a bucurat şi a plecat. Văzându-O , am cunoscut că este LUMINA  lui DUMNEZEU  ! Şi  chiar  în acest moment  ,mi-a fost spus de un Glas că,  este " LUMINA  DUHULUI  SFÂNT " !  Şi iată dragilor  cum stau de vorbă cu voi toţi, şi împart cu voi toţi, toate câte eu trăiesc, văd şi aud ,sub  strictă  veghere  a  DUHULUI  CELUI  PREA  SFÂNT .
                    Cu dragoste, Maria



             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu