luni, 27 ianuarie 2014

DRAGII MEI ! ÎN FIECARE ZI , MĂ VEŢI GĂSI PE BLOG ŞI VĂ VOI ADUCE, DOVEZI DE EXISTENŢĂ A LUI DUMNEZEU !

                                             Dragii mei, 

Eu voi fi prezentă pe BLOG, în fiecare zi şi până noaptea târziu !
Vă voi aduce aici spre MĂRTURIE                                                                          ADEVĂRATĂ ,

ADEVĂRUL  ŞI  NUMAI  ADEVĂRUL !

Nicicând nu veţi afla la mine, vreun neadevăr !
Dacă aş adăuga de la mine ceva, vreun cuvinţel cât de mic, DUMNEZEU m-ar pedepsi şi nu mi-ar mai arăta din TAINELE  SALE, şi nu mi-ar mai descoperi din CUVÂNTUL  SĂU !
Pe mine , nu mă mai leagă nimic material de acest Pământ, decît în măsura în care să trăiesc modest; şi să supravieţuiesc, ca să pot scrie  CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU.
Dacă s-ar face O GAURĂ în Pământ ,şi aş intra acolo cu un pix ,cu un caiet şi cu O SFÂNTA  CRUCE, as duce si din Pământ ,MĂRTURII  DE  EXISTENŢĂ  A  LUI  DUMNEZEU !
Şi nu numai ! Aş şti şi ce se întâmplă  în Lumea asta mare, şi ce urmează a se întâmpla cu noi, cu semenii noştri, şi asta, fără să văd lumina zilei şi fără a avea vreo sursă de informaţie.
Oricând şi în orice loc, pot dovedi aceasta !
    Aşadar, urmăriţi Blogul meu, şi veţi fi pe zi ce trece, tot mai aproape de DUMNEZEU  şi MAICA  SFÂNTĂ. 
Vă veţi dori  să mergeţi la SFÂNTA  BISERICĂ ,în CASA  DOMNULUI , aşa cum vă este foame sau sete  şi vă doriţi  să vă potoliţi foamea şi setea!
Aşa  vă va fi foame şi sete, după DRAGOSTEA  LUI  DUMNEZEU !
                      Cu dragoste şi preţuire, MARIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu