marți, 28 ianuarie 2014

LA PĂGÂNI SE RUPE FIRUL JURĂMÂNTULUI !

                       13  IULIE  2004 , zori de zi !

Dormeam şi aşa cum se întâmplă adeseori, LUMINA albă sub formă de fulger, mă trezeşte şi astfel aud UN GLAS, care repetă încontinuu aşa :

          "FIRUL  JURĂMÂNTULUI  !
       MI  SE  RUPE  FIRUL  JURĂMÂNTULUI  !
(dar un alt glas, îl linişteşte şi-i spune ):
            FIRUL  JURĂMÂNTULUI  LA  PĂGÂNI "!

Dragii mei, nu ştiu eu a tălmăci corect aceste cuvinte, dar fiecare dintre noi ,va simţi cu sufletul sensul acestor cuvinte. Iată ce spunea un alt GLAS, mai târziu : 
                  "PERSEVEREZ !
        GHID  NOU, GHID  DE LUME  NOUĂ '!
         SE  SPUNE CĂ , DE  CÂTE ORI EXISTĂ  UN  SUFLET  MORT, ÎN  EL  PERSISTĂ  UN SINGUR  MOFT : BUCURIA "!
SĂ  PLĂTEŞTI  ZIUA  A -14 -A !

Credinţa  fraţilor, ne ţine sufletul treaz şi plin de dragoste, unul faţă de altul. În schimb de vom duce o viaţă în desfrânare  , în ură şi mândrie ,sufletul  nostru va fi plin de păcate şi de tot ce am adunat negativ în viaţa de pe Pământ.
Şi văd cu ochii închişi UN CER de noapte,  un întuneric mare, şi pe BOLTA  CEREASCĂ, brusc au apărut multe fulgere puternice, care fac din BOLTA  CEREASCĂ ziuă şi nu noapte cum era în mod firesc, după întunericul aşternut pe Pământ.
Şi după ce BOLTA  CEREASCĂ, s-a luminat de mulţimea fulgerelor, văd scris în aer, în întuneric un singur cuvânt, ce strălucea  enorm de albul  strălucitor . Citez:

                 "IEREMIA "!

Şi era scris acest cuvânt, cu litere de mână, aşa cum am învăţat la şcoală.
Minunile  dragilor, au loc la tot pasul  în viaţa oamenilor. Dar oamenii le iau drept întâmplări şi nu vor să accepte că, tot ce ne miră pozitiv sunt MINUNI de la DUMNEZEU dăruite nouă, pentru ca noi să credem în EL, şi să ne rugăm LUI. Dar iată că, aud din nou un alt Glas, care spune ,cum spunem si noi adesea :

             "TOMA  NECREDINCIOSUL !
                TOMA  NECREDINCIOSUL  ÎN  CREDINŢĂ "!
Dragilor, TOMA  nu era necredincios ! Toma credea cu tărie  în DUMNEZEU ! Dar atunci când IISUS  a înviat a treia zi după Scripturi,Apostul TOMA, a lipsit .
Şi când s-a întors ceilalţi APOSTOLI, i-a spus că IISUS  a înviat, că L-au văzut şi că au vorbit cu EL.
Dar TOMA , a spus aşa :

    Nu voi crede decât ,dacă voi pune eu mâna mea la coasta LUI, şi dacă voi pune eu degetul meu, în locul cuielor din palma LUI.
Şi când IISUS  S-a arătat din nou, era şi TOMA, iar MÂNTUITORUL i-a spus :
             ''TOMO, adu mâna ta în coasta MEA, şi pune degetul tău în locul cuielor din palma MEA.
Şi aşa a făcut TOMA, apoi a căzut cu faţa la pământ şi cu lacrimi de durere a zis :
             DOMNUL  ŞI DUMNEZEUL  MEU...,
Iar IISUS a spus : FERICIŢI  CEI CE N-AU VĂZUT ŞI AU CREZUT ".
Iar eu vă spun vouă dragilor, că fericiţi veţi fi voi dacă veţi crede în DUMNEZEU  şi MAICA  DOMNULUI şi vă veţi închina LUI şi PREA  SFINTEI  NĂSCĂTOARE  DE DUMNEZEU, cu tot sufletul şi din toată inima voastră.
                          Cu dragoste, Maria


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu