miercuri, 29 ianuarie 2014

DĂ - TE JOS CULORII ROŞII DIN PAT , CĂ - I DE LA DUHUL SFÂNT !

                 23 Octombrie 2005, ora 7 dimineaţa !

Eram trează, dar mai stăteam în pat şi cu ochii închişi fiind, văd aşa cu ei închişi o încăpere în care era un pat cu o lenjerie  roşie. Pe pat dormea o femeie.
Brusc, aud UN GLAS, care spune pe un ton poruncitor aşa :

                   "DĂ - TE  JOS  CULORII  ROŞII  DIN  PAT , CĂ-I  DE  LA  DUHUL  SFÂNT "!

Femeia ,sare ca şi arsă din pat, priveşte uimită în jurul ei, şi la lenjeria roşie de pe pat. Îşi indreaptă puţin oasele şi nu ştie ce i s-a întâmplat şi cine i-a vorbit.
Iar eu, din această zi nu am mai pus lenjerie roşie pe patul meu.
Puţin mai târziu, aud UN ALT GLAS,care se roagă cu smerenie, şi spune aşa :

             "ÎN  NUMELE  TATĂLUI , ŞI - AL FIULUI, ŞI-AL  SFÂNTULUI  DUH , AMIN '!

Clipă în care , văd cu ochii închişi o siluetă care face semnul SFINTEI  CRUCI , iar când spune AMIN, şi rămâne cu cele trei degete de la mâna dreaptă pe umărul stâng,aud UN ALT GLAS, care spune :
           "AICI  SE  OPREŞTE  CREDINŢA "!

Şi văd scris fraţilor, sub palma acelei persoane, care ţinea cele trei degete pe umărul stâng, văd scris cu litere aurii, un singur cuvânt, citez :

               "CERINŢE "!

Din păcate dragii mei, majoritatea semenilor noştri procedează astfel, doar fac semnul SFINTEI  CRUCI, sau nu-l fac deloc, şi spun cei care fac aşa că...s-au închinat.
Eu vă spun vouă ,din proprie experienţă că nu aşa trebuie sa procedăm.
Ne închinăm LUI  DUMNEZEU şi MAICII  DOMNULUI şi dimineaţa şi seara, ori cu ale noaste cuvinte venite din suflet, ori citim din Cărticica de Rugăciuni, pe care o găsim la Pangarele Bisericii.
Din acest motiv, mi s-a arătat că scria sub palma acelei persoane,  ...CERINŢE.
Adică ,ni se cere mai mult decât să facem semnul SFINTEI CRUCI repede ,şi s zicem că...gata, ne-am închinat.
Cu speranţa şi nădejdea că, taote câte vă scriu de la DUHUL  SFÂNT, vă vor fi de folos sufletului, vă spun ......Cu dragoste, Maria.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu