joi, 23 ianuarie 2014

VOI APĂRA CUVÂNTUL DOMNULUI ! CREŞTINILOR NOI ASTĂZI , NOI TRAGEM CU HRISTOS !

                      26  Decembrie  2002, zori  de zi !

Era ora 3 noaptea, când mă trezeşte UN  COR dumnezeiesc de frumos, care cânta aşa :

             " CREŞTINILOR  NOI ASTĂZI , 
                NOI  TRAGEM  CU  HRISTOS "!
ŞI PESTE  DOAR CÂTEVA MINUTE, FĂRĂ SĂ DESCHID GURA MEA, ÎMI AUD PROPRIUL GLAS, GLASUL SUFLETULUI MEU, care spune aşa :

                           " VOI  APĂRA  CUVÂNTULUI  DOMNULUI !
                VOI APĂRA  CUVÂNTUL  DOMNULUI , PENTRU CĂ AŞA  TREBUIE !
AŞA  ESTE  SCRIS , CA  EU SĂ-L  APĂR "!

Dragii mei, voi apăra cu preţul vieţii mele, CUVÂNTUL  DOMNULUI, pentru că , cu adevărat aşa este scris , ca eu să-L apăr.
Şi iarăşi fără ca să deschid gura mea, îmi aud Glasul sufletului care strigă cu bucurie aşa :

              "ÎŢI  MULŢUMESC  DOAMNE !
                SĂRUT  MÂNA  DOAMNE ! 
                ŞI-ŢI  MULŢUMESC  DE  TOATE  DOAMNE "!

Dragii mei,cu toţii trebuie să aducem mulţumire BUNULUI  DUMNEZEU şi MAICII  DOMNULUI, pentru toate câte ne-a dăruit şi ne dăruieşte  şi să împlinim din DRAGOSTE  PORUNCILE  SALE, şi nu din frică.
                      Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu