miercuri, 15 ianuarie 2014

OZN !!! LIMBA E TOTUL LA OM ! OZN - URILE IARĂŞI !

                                               6 Octombrie 2005  zori de zi !

Dormeam, dar UN GLAS, puternic şi O LUMINĂ puternică în faţa ochilor mei închişi, mă trezesc şi au Glas, care spune aşa :

         "LIMBA  E  TOTUL  LA  OM !
           SĂ - ŞI  ÎNVEŢE  LIMBA  ŞI  PORTUL,  CA  SĂ  POATĂ  REZISTA "!

Apoi un alt Glas, spune :

            "LOC  POPULATOR !
            PACE, LINIŞTE ŞI  LOC  POPULATOR !
            SALVĂM  GENEZA "!

Şi aceste Cuvinte pe care le-am auzit le-am văzut şi scrise pe O FOAIE  de Carte, ce era îngălbenită de timp.
Ce înseamnă dragilor, aceste CUVINTE, eu nu ştiu a le tâlcui şi nici nu am voie. Eu doar le scriu, cu inima cu sufletul, aşa precum le primesc de Sus din Cerul Sfânt.
Şi iarăşi Glas, care spune : 

               "ŞI  LORDRII  LUI  PARADONT ,  NU  NE  PĂRĂSESC  NICIODATĂ "!

Şi aceste Cuvinte le-am văzut scrise SUS, dincolo de CER, ca si pe o altă Planetă.
Erau scrise cu litere albe de lumină, litere mari ca de tipar.
În acest moment am în faţa ochilor închişi, DOUĂ  OBIECTE ovale, lipite unul de celălalt, identice, ce aruncau în jos, nişte RAZE galbene, orbitor de strălucitoare.
Arătau dragilor ca şi DOUĂ  COMETE cu coadă de Lumină galbenă ,foarte densă şi strălucitoare.
Unul dintre cele DOUĂ OBIECTE, aveau în mijlocul razelor ce le aruncau în jos, un alt OBIECT OVAL, mai mic, ce era chiar sub el, apoi continuau RAZELE LUNGI galbene şi orbitoare.
Obiectele ovale, aveau culoarea gri închis,şi se deplasau numai împreună , iar RAZELE ce ieşeau de sub ele, galbene orbitoare, aveau în mijlocul lor, şi LUMINĂ albă tot la fel de strălucitoare, orbitor de strălucitoare.
Dacă până acum, am mai scris despre OBIECTE  ZBURĂTOARE , (ozn-uri),pe acestea le vedeam pe Cerul nostru.
Aceste DOUĂ  OBIECTE gemene, se deplasau împreună şi unul avea pe Razele-i orbitoare UN PUI de OZN mai mic. şi erau ca pe o altă Planetă.
Dragii mei, EXTRATEREŞTRII  , SUNT  O CERTITUDINE ! Ei există, aşa cum şi noi existăm!
Nu-i putem vedea ,pentru că au forţa de a se transforma în ENERGIE de orice culoare, în LUMINI diversificate şi pot lua orice formă şi atunci când îi vedem cu ochiul liber, ei vor să se lase văzuţi. Nu este îmtâmplare că apar şi-i  văd unii oameni; ci aşa vor ei, ca să arate pământenilor că şi ei există şi trăiesc înafara Planetei Pământ.
Numai că, au UN  URIAŞ  AVANTAJ , faţă de oameni. Sunt extrem de inteligenţi,mai ceva decât roboţii descoperiţi de oameni, şi au forţa de se transforma oricând şi în orice vor ei.
Să nu vă temeţi de ei, nu fac nimic rău ! În caz că vă întâlniţi cu vreunul, spuneţi-i  să vină la mine, căci sunt prietena lor.
                 Cu dragoste şi preţuire, Maria.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu