miercuri, 22 ianuarie 2014

FACEŢI-VĂ CRUCE ŞI SĂ VĂ FIE TEAMĂ .......! SIMONE ! SIMONE ! VINO DE MĂ DEZLEAGĂ !

    4      6 Decembrie  2013 , ora 6,19 dimineaţa !

Erau zorii zilei  SFÂNTULUI  NICOLAE , eram trează dar mai stăteam în pat cu ochii închişi, gândindu-mă la SFINTELE  SĂRBĂTORI din toată luna Decembrie. 
Nu a trecut mult timp şi am auzit UN GLAS, care spune aşa :
               "FACEŢI -VĂ  CRUCE ŞI  SĂ  VĂ  FIE  TEAMĂ  TATĂLUI , ŞI  SĂ  VĂ  STRIGAŢI  MAICII "!
Şi iarăşi  UN ALT GLAS, care continuă :

             "CĂ  PLATA  VOASTRĂ  DIN  CERURI , E  MULTĂ  MILĂ ! (şi glasul continuă să strige cu durere aşa ):
              "MULTĂ  MILĂăăăăăăăăăăăă"!
Fraţilor ! Faceţi bine şi veţi găsi BINELE făcut în viaţă, îl veţi găsi înmiit acolo SUS în CERURI.
Acum o să citez un Glas dulce, şi care îmi aducea în suflet multă bucurie. Acest Glas, îl aud adeseori, citez :
              "SIMON !  SIMONE, SIMONE !
                VINO  DE  MĂ  DEZLEAGĂ !".

Şi văd cu ochii închişi, pe IISUS  HRISTOS ,răstignit pe Cruce pe un vârf de munte, şi jos lângă CRUCE, în genunchi cu obrazul drept lipit de CRUCEA pe care era răstignit Mântuitorul , stă o femeie tânără . Avea veşminte albastre lungi şi cu eşarfă bleu pe cap, strângea în braţe SFÂNTA CRUCE , la partea de jos, iar cu obrazul ei ştergea picăturile de sânge care curgeau de pe fruntea MÂNTUITORULUI.
Dragii mei, IISUS  HRISTOS, FIUL  LUI  DUMNEZEU S-a jertfit pentru ca noi să ne mântuim sufletul. Haideţi să punem punct îndoielilor şi să CREDEM în EL, să ne închinăm LUI şi MAICII SALE, şi să-I aducem MĂRIRE, SLAVĂ  şi ÎNCHINĂCIUNE, acum şi pururea şi în vecii vecilor, AMIN !
                         Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu