vineri, 17 ianuarie 2014

SFÂNTA EVANGHELIE , DIN 17 IANUARIE 2014, LA SFÂNTA SĂRBĂTOARE A SFÂNTULUI ANTONIE CEL MARE !

                                                          LA  UTRENIE ,

    SFÂNTA  EVANGHELIE  DE  LA  MATEI !
                             ( XI, 27-30 )

Zis-a DOMNUL ucenicilor SĂI : toate -MI sînt date de către TATĂL  MEU şi nimeni nu  cunoaşte pe FIUL , decât numai TATĂL ; nici pe TATĂL nu-L cunoaşte nimeni, decât numai FIUL şi căruia va voi FIUL să-i descopere. Veniţi la MINE toţi cei osteniţi şi împovăraţi şi EU vă voi odihni. Luaţi jugul MEU asupra voastră şi vă învăţaţi de la MINE , că EU sînt blând şi smerit cu inima şi veţi găsi odihnă sufletelor voastre; căci jugul MEU este bun şi povara MEA uşoară.
Slavă ŢIE DOAMNE, Slavă ŢIE !

       LA  SFÂNTA  ŞI  DUMNEZEIASCA                                         LITURGHIE,
SFÂNTA  EVANGHELIE  DE  LA  LUCA !
                   (VI, 17-23 )
În vremea aceea a stat IISUS la loc de şes, unde erau mulţi dintre ucenicii SĂI şi mulţime multă de popor din toată Iudeea , din Ierusalim şi de pe lângă marea Tirului şi a Sidonului ,care veniseră să-L asculte şi să se tămăduiască de neputinţele lor. Şi cei bântuiţi de duhuri necurate se vindecau şi tot poporul căuta să se atingă de DÂNSUL , căci ieşea din DÂNSUL o putere care vindeca pe toţi. Atunci EL, ridicându-şi ochii spre ucenicii SĂI , le-a zis : 
fericiţi sînteţi voi , cei săraci, căci a voastră este ÎMPĂRĂŢIA lui DUMNEZEU . Fericţi sînteţi voi, care flămânziţi acum , căci vă veţi sătura. Fericiţi sînteţi cei care plângeţi acum , căci veţi râde. Fericiţi veţi fi când vă vor urâ pe voi oamenii, şi când vă vor izgoni dintre ei, şi vă vor batjocori ,şi vor lepăda numele vostru ca un rău din pricina FIULUI  OMULUI. Bucuraţi-vă în ziua aceea şi săltaţi , căci iată, plata voastră multă este în ceruri.
SLAVĂ  ŢIE  DOAMNE, SLAVĂ  ŢIE !
Fericiţi sunteţi voi dragilor, că puteţi citi aici pe BLOG, CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU.
                         Cu dragoste şi preţuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu