duminică, 23 martie 2014

TREBUIE SĂ STAI COMPLET SEPARAT !!!

                             28  Ianuarie  2002, ora 4,25 zori de zi !

Dormeam ,dar LUMINA  albă stralucitoare imi pătrunde prin crestet în tot corpul si astfel tresalt puternic trezindu-mă ,dar fără a deschide ochii.
Şi astfel aud un Glas, care îmi aprobă hotărârea mea de a dormi separat de dormitorul conjugal. 
Îi spusesem soţului meu, că nu mai puteam combina dragostea trupească şi cu trăirile, cu Minunile pe care le trăiam.
Şi iată că, aud un glas care îmi spune aşa :

                       "Aşa  este !  
                         Trebuie să stai complet separat, ca să mai poţi repari...Accesul "!

Şi astfel dragilor, am fost cu sufletul împăcat că am primit confirmarea hotărârii mele, de a ma separa ca si camere de sotul meu.
Sigur că, vă întrebaţi dacă a fost de acord ! La început lui i s-a părut o glumă, apoi s-a convins că eu am vorbit cât se poate de serios!
M-am dedicat trup şi suflet slujirii  Mântuitorului  Hristos !
Şi AU TRECUT MAI BINE DE 12 ANI, IAR EU DORM SEPARAT  CA SI CAMERA DE  SOTUL MEU , IAR LA CĂPĂTÂI DORM  CU SFANTA  BIBLIE, ŞI CU UN CAIET SUB PERNA, ÎN CARE ÎMI NOTEZ TOATE CÂTE BUNUL  DUMNEZEU  MI-ARATĂ !
Suntem fericiţi şi ne iubim ca fraţii, numai că, nici al meu soţ, nu crede în tot ceea ce eu traiesc si vad.
Tocmai acesta a fost si motivul de a ne separa ca si camere, deoarece şi sotul meu m-a trimis la pshiatru.
Spunându-mi că nu se poate sa vad si sa aud ceea ce susţin. Şi cum că , nu exista  o  viaţă  viitoare ,sau chiar ca, nu exista DUMNEZEU !  Şi în loc să merg la psihiatru ,am mers o camera mai ...încolo !Şi aşa am rămas si voi rămâne până când moartea ne va despărţi.
                                     Cu dragoste si preţuire, Maria.


                   

Un comentariu:

  1. D na MARIA mă minunez pe zi ce trece,bine că nu v a părăsit!! Cu drag Pansela Buterchi

    RăspundețiȘtergere