luni, 31 martie 2014

HRISTOS S - A ÎNĂLŢAT DIN MORŢI , CU MOARTE PRE MOARTE CĂLCÂND !

                  B                      4 Iunie 2003 ,ora 6,01 dimineaţa !

        Eram trează dar mai stăteam puţin în pat, când brusc aud un GLAS, care strigă de răsună şi Cerul şi Pământul aşa :

                   "HRISTOS S-a înălţat din morţi , 
                    Cu moarte, pre moarte călcând, 
                    Şi celor  din ROBIE.....

(glasul face o scurtă pauză, apoi spune la imperativ ):

                    Din  ROBIE...."!

Dragii mei, am rămas uimită de cele auzite, şi în timp ce scriam cele auzite, aud din nou Glas, care cântă:

                    "HRISTOS S-a înălţat din morţi ,
                      Cu moarte, pre moarte  călcând,
                     Şi celor  din robie....(şi iarăşi glasul intervine şi spune poruncitor, cum să scriu corect ):
                                Din Robie...!!!

Ce puteam să fac ? M-am supus Glasului poruncitor, şi am scris precum mi-a poruncit, chiar dacă eu şi noi toţi, ştim că această cântare din noaptea ÎNVIERII  DOMNULUI, este altfel. Şi anume :

                       HRISTOS a înviat din morţi, 
                       Cu moarte, pre moarte călcând,
                      Şi celor din morminte ,viaţă  dăruindu-le !

În faţa BUNULUI  DUMNEZEU, eu împlinesc toate ,după PORUNCA  SA, şi nu după voia mea .
Dar nu după mult timp, aud un Glas plin de dragoste, care cântă aşa :
                         "În fiecare colţişor, 
                           FIUL  LUI  DUMNEZEU, 
                           Să cântăm, să mărim..."!

Moment în care văd cu ochii închişi ,o femeie cu un baticuţ pe cap, şi care ţine în mâna sa stângă O LUMÂNARE mare, aprinsă .
Femeia stătea pe un scaun si trebăluia la lumina lumânării aprinse.
Femeia, era imobilizată în acel scaun, dar nu se dădea bătută, ci cu mâna cealaltă liberă, îşi făcea ordine în treburile casnice, aşa cum putea ea.
Dragii mei, niciodată să nu deznădăjduim ,oricât de mult am avea de suferit ! DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI  ne vor ajuta, ca să ne putem duce cu mare CREDINŢĂ şi cu smerenie multă CRUCEA pe care EL, ne-a hărăzit-o fiecăruia dintre noi.
Având DRAGOSTE neţărmuită în suflet, avem de toate !
Acolo unde exista DRAGOSTE pentru tot şi pentru toate, acolo este şi DUMNEZEU !
                                       Cu dragoste, Maria.
                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu