duminică, 30 martie 2014

DUMNEZEU VOIEŞTE UNITATE ÎN CREDINŢĂ ! UNIREA ÎN CREDIINŢĂ !

                                      30 Martie 2014 , ora 14 ,00 !

Trecerea  de la ora de iarna ,la ora de vară, mi-a dat puţin peste cap orele de somn. 
Aşadar m-a culcat puţin in aceasta după amiază, şi abia că am închis ochii ,că şi aud Glas răsunător din Cer, care strigă :

                  "UNIREA  ! 
                   UNITATE  LA  UNIREA  ÎN  CREDINŢĂ !
              UNIREA !  UNITATE  LA  UNIREA  ÎN  CREDINŢĂ "!

După cum vedeţi dragilor, BUNUL  DUMNEZEU voieste ca toata Lumea sa aibă o singură CREDINŢĂ ! BUNUL  DUMNEZEU , ne cere UNITATE la UNIREA  în CREDINŢĂ !
Mă întreb eu : oare va veni vreodată această zi, când omenirea din Dragoste faţă de DUMNEZEU, faţă de MAICA  SFÂNTĂ, să fie cu toţii într-o singură CREDINŢĂ ?
Şi cunoaştem cu toţii fraţilor, care este această CREDINŢĂ în care DUMNEZEU  vrea să ne unim . Este, CREDINŢA  CREŞTIN ORTODOXĂ !
Aceasta este CREDINŢA  CEA  ADEVĂRATĂ, pe care ne-a lăsat-O MÂNTUITORUL , după ÎNVIEREA  SA cea de a treia zi !
Dar trebuie să nădăjduim că ,această zi nu va fi prea îndepărtată şi că va exista ,UNITATE  LA  UNIREA  ÎN  CREDINŢĂ !
Să fim uniţi fraţilor şi în săvârşirea faptelor bune, să fim uniţi şi în a dărui dragoste sufletească Aproapelui  nostru, şi nu în ultimul rând,să fim uniţi şi să nu mai lăsăm goale SFINTELE  BISERICI, în zilele de sărbătoare.
Mântuitorul ne spune că, acolo unde sunt doi, trei sau mai mulţi adunaţi în NUMELE  SĂU, acolo este şi EL prezent în mijlocul lor.
Iar mântuirea  sufletului ,o dobândim numai mergând la Sfânta  Biserică, atunci când putem, atunci când ne permite timpul .
DUMNEZEU  vede , dacă am rămas acasa din lene, sau am fost ocupaţi din motive binecuvântate de EL !
 Dragilor ,viaţa  trece iute pe lângă noi, şi trebuie să avem grijă şi de suflet şi nu numai de trup ! 
                                             Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu