luni, 17 martie 2014

UNIŢI CIMITIRELE , CU MIC CU MARE ! ROMÂNIA , BANGLADESH, AUSTRALIA, FRANŢA , UNGARIA ., POLONIA., MOLDOVA...!

                           11 Februarie  2004 , ora 5,38  zori de zi !

În timp ce dormeam, aud UN GLAS puternic, care strigă tare, ca un anunţ, citez :
                    "Uniţi  Cimitirele cu mic  cu mare !
                     La Cimitirele  militară !
                     Acum mergem , la Marea Neagra .
                    La Bangladesh , să mai boxez acolo.
                   Ca s-aducă , opt !
(şi un glas intreaba mirat ):
                   Opt ? Mare tare !!!

Clipă în care aud un BUUUM ,puternic şi un suflu de EXPLOZIE  PUTERNICĂ !
După doar câteva minute ,aud din nou alt Glas,care spune aşa :

                    "Gravitate mare ,la graniţa dintre Franţa, la graniţa dintre Ungaria !
                   Ne-am luat la Poloneji , de ne-am spart "!
                    Ai spus Moldova , că-mi dai bani !
                   Nu mi-a dat 21 , 20  de ani...!
                   Au donat până la Australia şi Capitala Ungariei "!
                   Un Cuvânt neînţeles , urmat de un altul...TERNANA !
                   După Grecii parlamentari, prinşi prea prost pe picioare, şi la propriu şi la figurat "!
                    În România, este o nouă tendinţă de izolare "!

Şi văd o bătrânică ,cu haine ponosite  si tare trista si suferindă.
Dragii mei, eu nu stiu ce se inseamnă toate aceste cuvinte ,dar stiu ca trebuie sa le scriu ,întocmai cum le primesc de la BUNUL  DUMNEZEU. Şi iată ce spune un alt glas, chiar acum când scriu aici pe Blog, citez :
                       "Bucuraţi-vă !
                         Bucuraţi-vă , că mult găsiţi ce este în Ceruri.."!

Dragii mei, să ne bucuram cu toţii si să aducem inima noastra si sufletul nostru, BUNULUI  DUMNEZEU şi MAICII DOMNULUI, care ne spune ca si mai sus că....MULT  GĂSIM  ÎN CERURI.
                                 Cu dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. Maria, iti multumesc pentru efortul depus la acest blog. Eu cred ca scopul acestor mesaje este ca atunci cand oamenii citesc aceste mesaje sa creada ca exista Dumnezeu si sa respecte voia Lui. Stiu ca sunt multi care nu cred si poate cateodata spun lucruri urate despre tine dar asta nu trebuie sa te afecteze deoarece voia lui Dumnezeu este pe primul loc si trebuie sa se implineasca. Dumnezeu sa te binecuvanteze !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult ! Cu toată dragostea scriu pe Blog, pentru ca asa am primit PORUNCA de la BUNUL DUMNEZEU !
    Trebuie sa fac cunoscut CUVÂNTUL SĂU, SEMENILOR nostri ! Nu conteaza ca mai primesc si critici si jigniri,din partea unor credinciosi care se indoiesc. Ma rog la BUNUL DUMNEZEU, sa-i ierte pentru ceea ce ei spun, pentru ca din nestiinta spun asta ! Cu timpul vor cunoaste si ei pe DUMNEZEU si ÎL vor iubi, si nu o sa mai spuna cuvinte de ocara. Cu dragoste, MARIA

    RăspundețiȘtergere