vineri, 14 martie 2014

PSALMII LUI SAVIN ! VALOAREA PSALMILOR SĂ FIE REALI !

                                     8 Aprilie 2007, după amiaza !

Eram acasă si trebăluiam prin bucătărie. Brusc aud Glas, care spune aşa :            
                               "De-a apărat TAINE !
                                De-a face pe Israel sunet.
                                Să se ridice ,unii pe alţii "!

Apoi aud un alt Glas, care se miră foarte tare, uimit chiar părea în tonul glasului său, si spune :

                       1.      "Psalmii ? 
                              Ai cui Psalmi ?
(şi un alt glas, ii raspunde ):
                       2.     SAVIN !
                            PSALMII  LUI  SAVIN !
(şi glasul repeta uluit ): 1.        Psalmii  lui Savin, DOAMNE !!!

                        2.    Psalmii ?
                            Valoarea Psalmilor, să fie reali !
Şi aud Cor ca de Îngeri, ce cântă din Ceruri aşa:
                                     Psalmiiiii,   valoarea  Psalmilor , să  fie  reali...."!
Şi aud glas, care se teme si implora pe DUMNEZEU aşa :
                        Vaiiiii! Pleacă urechea Ta , spre Ruga mea Doamne .
                        Să nu intri la judecată, cu robul Tău Doamne !
                   Tot aşa este scris şi cu aer, şi cu treapta cea mai de jos.
(şi glasuri multe exclamă :
                                       Mulţumin !!!

Dragilor, trebuie sa va spun ca si eu, acum am auzit pentru prima oara de PSALMII  lui SAVIN .
Când am notat in 2007 cele auzite în acest sens, nu stiam prea multe despre Psalmi. In zilele noastre, stim cu toţii de Psalmii lui David , dar, cel puţin eu, nu stiam ca sunt Psalmi şi a lui Savin.
Trăiesc si eu împreună cu voi, aceleasi emotii de fiecare dată, când scot de sub obroc Cuvântul  LUI  DUMNEZEU, şi vi-L împărtăşesc aici cu dragostea inimii si a sufletului meu.
Sa aducem si noi, multumire si lauda, DOMNULUI şi DUMNEZEULUI  nostru, precum şi Maicii  Lui  Dumnezeu, din toată inima noastra şi din tot sufletul nostru.
                        Cu dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. Doamna Maria ,dar exista psalmii lui Savin?eu am cautat pe net si nu am gasit nici Sfantul Savin ci Sabin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea ! Tocmai aici este MAREA TAINĂ ! La DUMNEZEU acolo sus, EXISTĂ !
    La oameni însă...nu s-a auzit , nu s-a scris până acum de PSALMII LUI SAVIN !
    Cine stie, peste câţi ani, zeci de ani, sau sute de ani, va apărea UN SAVIN, care va scrie PSALMI ! Sau poate au fost cu secole in urmă, si nu au ramas scris pentru omenire. TAINA ESTE NUMAI LA DUMNEZEU !!! Eu doar am scris,ceea ce am auzit ! Şi despre PRUNCUL IISUS, s-a scris cu secole inainte,ca se va naste din Fecioara. Tot asa este si cu PSALMII, sau despre orice altceva, ce imi este infaduit a vedea,sau a auzi. Se implinesc in timp. Cu dragoste, MARIA.

    RăspundețiȘtergere