sâmbătă, 15 martie 2014

NU UITA !!! EŞTI O SUPRANATURALĂ !

                                 8 Septembrie 2002 , ora 6,07 dimineaţa !

Eram trează la această oră, că doar e 8 Septembrie si este SFÂNTA  şi MAREA  SĂRBĂTOARE  a naşterii  MAICII  DOMNULUI.
Deci şi ziua mea onomastică, căci tot  MARIA sunt si eu.
Mă gândeam in pat fiind, mă gândeam că trebuie sa merg până la piaţă ,ca să cumpăr un buchet de flori frumoase, şi sa le pun la SFANTA  ICOANĂ a MAICII  DOMNULUI,în Sfânta Biserică căci este ZIUA  Ei !
Şi astfel, stând în pat cu ochii închişi, văd un Cer ca de noapte albastra catifelată iar deasupra patului meu, cât aş fi întins doar un braţ, văd O Lumină albă stralucitoare în albastrul catifelat al nopţii. Şi în această Lumină, nu văd altceva ,decât un caiet de-al meu, pe care scriu eu, toate câte văd si aud !
Şi pe caietul meu, O Mână  venită  din Cer ,scrie ca un Titlu,pe ambele pagini deschise, scria aşa :  
   
                        "Nu uita !
                    Nu uita, eşti  o Supranaturală !
                   O Supranaturală tu eşti !" 

Şi era scris cu litere de mână , litere ce straluceau foarte în lumina albă stralucitoare !
Am rămas uimită de ceea ce vedeam, si in clipa când a dispărut totul ca prin topire, am deschis ochii, şi cu lacrimi pe obraji, am notat cele văzute si trăite in doar câteva clipe.
Mă gândeam că, nu merit eu atât de mare DAR, de la BUNUL  DUMNEZEU şi de la MAICA  DOMNULUI.
Aceste cuvinte scrise de Mâna tainică, mi-au răspuns la multe întrebări ce mă frământau, şi sunt sigură dragilor, că şi vouă v-au răspuns la multe întrebări, legate de mine si de tot ce eu trăiesc .
Şi totuşi, BUNUL  DUMNEZEU, în MAREA  SA  BUNĂTATE,S-a milostivit de mine păcătoasa  si nevrednica, şi mi-a îngăduit să cunosc din TAINELE  SALE, nevăzute de ochiul firesc şi neauzite de urechea firească a omului.
Am promis LUI  DUMNEZEU, că voi face toate câte îmi porunceste, si că mă supun VOII SALE , trup si suflet ,inimă şi cuget !
Moment în care, îmi aud Glasul sufletului meu dragii mei,  care spune fără ca eu sa deschid gura mea , spune aşa:

                    "Te iubesc Doamne !
                      Te iubesc pe Tine Doamne, aşa  cum vei dori "!

Şi astăzi dragilor , spun eu cu glasul inimii mele...

TE  IUBESC  DOAMNE, şi voiesc sa mor slujind ŢIE !

Dragii mei, să spunem cu toţii din toată inima noastra, din tot sufletul nostru aşa :
              Te iubesc Doamne, si Te rog dăruieste-mi mie Dragoste !
Căci dacă avem Dragoste în inimă şi-n suflet fraţilor, putem împlini toate Poruncile  Domnului.
Şi dacă împlinim Poruncile Domnului, facem VOIA  DOMNULUI!
Făcând VOIA  DOMNULUI, sufletul nostru va fi mântuit !
                             Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu