sâmbătă, 22 martie 2014

ROMÂNIA , ŢARĂ CENTRALIZATĂ !!!

                                  22 Martie  2014 , ora 6,40 dimineaţa !

Trează fiind, mai stăteam în pat şi priveam Cerul, cu ochii închişi.
Da ! Nu contează că sunt ziduri, sau orice alte obstacole, eu dacă închid ochii, toate acestea dispar , şi văd cu ochii închişi, Cerul şi tot ce se mai plimbă prin el si pe el.
Brusc, aud un Glas, care îmi dă niste informaţii, cred eu, foarte preţioase. Citez :

                       "Plecăm 124 din Raportuile  României" !

(şi văd scris cu litere mari de Lumină, scris ca si în aer, sub plafonul camerei mele, cuvintele din citatul de mai sus, adică :

                    Plecăm 124 din Raporturile  României !

Aud glas, care strigă pur şi simplu aşa :

                     "ROMÂNIA , ŢARĂ  CENTRALIZATĂ "!

Dragii mei, nu stiu ce ar putea însemna toate aceste cuvinte! Dar cu siguranţă, vom auzi de însemnătatea lor  în curând.
    Nu uitaţi, să fiţi şi buni, şi milostivi şi cu multă dragoste faţă de Aproapele şi să aveţi CREDINŢĂ tare şi neclintită, în BUNUL  DUMNEZEU şi în MAICA  DOMNULUI.

                           Cu dragoste şi preţuire, 
                                                              Maria.

                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu