duminică, 23 martie 2014

ÎNTOARCE - TE LA MINE !!! ÎNTOARCE -TE LA MINE !!!

                                                       8  Septembrie 2002, ora 2,25 noaptea !

Abia îmi terminasem Rugăciunea, si când sa mă ridic de jos, din genunchi cum stăteam, nu mai eram acolo ,ci eram într-o Sfântă Biserică în semiîntuneric, si înspre SFANTUL ALTAR în dreapta, cum privim noi, lângă solee în faţa unei SFINTE  ICOANE, îngenunchează  o tânără, si priveste cu lacrimi la SFANTA  ICOANA. 
Şi aud un glas, care vine din SFANTA  ICOANA ,Glas care îi spune aşa tinerei îngenuncheate:

                     "Întoarce-te  la MINE!
                       Întoarce-te  la  MINE "!

Şi văd SFANTA  ICOANA  , a MAICII  DOMNULUI  cu PRUNCUL  IISUS în braţe, luminată ca un soare. Din Sfânta  Icoană, venise Glasul pentru tânăra care se afla în genunchi.
Şi glasul din SFÂNTA  ICOANĂ, îi spunea tinerei care era în genunchi :
                       "Întoarce-te la MINE !
                        Oamenii vor jura  !
                        Cu aceleaşi dragi cuvinte , vor învăţa!
                                      Întoarce-te la MINE "!

Clipă în care ,totul dispare ca prin topire, iar eu tresar puternic şi relizez unde am fost în scurta mea călătorie şi tot ce am văzut si auzit, m-am grăbit a scrie in caietul meu de suflet.
Dragilor, MÂNTUITORUL şi MAICA  DOMNULUI, ne cheamă în fiecare zi a vieţii noastre ca sa ne întoarcem la EL. Dar noi ca niste surzi ori nu auzim ,sau ca niste orbi, nu vrem să vedem.
Să nu mai lăsăm inima noastra sa fie împietrită si sufletul întunecat de povara păcatelor ! 
Să mergem la Sfânta BISERICĂ, în zilele de sărbătoare si sa asistam la Sfânta şi Dumnezeiasca Liturghie., căci numai în SFANTA  BISERICĂ, avem toată nădejdea şi toată speranţa ca ne vom mântui sufletul.
                                       Cu dragoste si pretuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu