joi, 13 martie 2014

ÎNGERUL MEU PĂZITOR A VENIT , LA RUGĂCIUNEA MEA STĂRUITOARE !

         B                              27 August 2008,ora 23,38 !

Târziu în noapte, intotdeauna cu dragoste sufletească , mă rog la BUNUL  DUMNEZEU şi la MAICA  DOMNULUI, apoi spre sfârsitul Rugăciunii, îl chem şi pe Îngerul meu păzitor.
Îl rog să vină întru ajutorul meu, si -l mai rog,ca să mi se descopere ca să-l văd şi eu cum arată !
În următoarea clipă, văd liber, adică cu ochii deschisi ,în dreapta  Sfintei Icoane cu Mântuitorul, văd O LUMINĂ albă stralucitoare, sub formă ovală, la verticală.
În aceasta LUMINĂ albă, a apărut un Chip tânăr, un chip divin, are părul ondulat şi  castaniu deschis, şi mai are un vesmânt de lumină bleu deschis, transparent si foarte stralucitor. 
Are statura unui om obisnuit, ca si inăltime.
În norul alb oval, ce era la vertical, ÎNGERUL  meu Păzitor era ca si in picioare, avea două ARIPI MARI ca de rouă,si foarte stralucitoare.
ARIPILE  ÎNGERULUI Păzitor, începeau de la umeri si se terminau  jos la talpi, asa încât ,îi acoperea tot spatele.
Precum fluturii cu aripi mari,asa arătau ca şi formă ,Aripile Îngerului Păzitor, numai ca la mijlocul Aripilor, statea UN CHIP de om, desi era ÎNGER, cu trup de LUMINĂ stravezie ,bleu-transparent stralucitor foarte.
Doar CHIPUL, îi era ca si din carne si oase, in rest ,Trupul Îngerului Păzitor, era din Lumină bleu-stralucitoare şi stravezie, iar Aripile incolore; adică ,precum roua dimineţii în razele Soarelui ce abia s-a ridicat pe Cer.
ÎNGERUL meu Păzitor, mă priveste îndeaproape, îmi zâmbeste si  imi spune fără cuvinte:

                         "Iată, am venit"!

Priveam si nu-mi credeam ochilor deschişi,ceea ce vedeam!
ÎNGERUL  meu Păzitor, era chiar în faţa mea, în dreapta SFINTEI  ICOANE cu MÂNTUITORUL !
Chipul Îngerului nostru păzitor, arată exact ca si în SFINTELE  ICOANE, unde apar si ÎNGERI.
Chipul este roziu ,ca si din carne si oase,părul ondulat, de culoarea fagurelui de miere, doar trupul este de lumină, precum seninul Cerului ,iar ARIPILE ca de oglinda precum roua , in razele soarelui.
Doar câteva clipe, şi norul oval de lumină alba, cu tot cu ÎNGERUL meu Păzitor, a dispărut ca si prin topire.
Dragii mei, fiecare dintre noi ,poate sa cheme în ajutor pe ÎNGERUL său Păzitor. 
Rugăciunea stăruitoare si din inimă spusă, ne va ajuta ca să cunoastem fiecare dintre noi, pe  ÎNGERUL Păzitor, care ne  va călăuzi paşii ,spre Calea bineplăcută LUI  DUMNEZEU şi Maicii  Domnului.
Nu uitati ca, implinirea Poruncilor LUI  DUMNEZEU, ne conduc treaptă cu treaptă ,spre Împărăţia  Cerească!
                            Cu dragoste si pretuire, Maria.

Un comentariu:

  1. Foarte interesant,ma tot intreb cum auziti vocile?cuvintele?ce binecuvantare ,ce dar ati primit!!!frumos.

    RăspundețiȘtergere