miercuri, 19 martie 2014

IISUS HRISTOS , GRĂIEŞTE POPORULUI ROMÂN !!! CONVORBIREA CU IISUS !

                           19  Martie  2014 , ora 14 , 25 după amiaza !   

Eram singură în camera mea, si vizionam serialul meu preferat, de pe PRO TV, la această oră.
Brusc, nu mai sunt în faţa televizorului, ci văd UN CER, bleu senin, şi pe Cer într-o LUMINĂ  albă , orbitor de stralucitoare apare MÂNTUITORUL nostru IISUS  HRISTOS.
Cu veşmântul mai alb decât LUMINA care Îl înconjura, în picioare pe Bolta  Cerească senină, ca şi în carne şi oase, cu acelaşi păr castaniu si ondulat. lunguţ până  pe umeri, cu CHIPUL  roziu şi extrem de luminat, cu ochii Săi albastri precum seninul Cerului, în care stătea,  IISUS  HRISTOS , privea spre Pământ şi totodată spre mine.
Când ÎL văd  ca fiind atât de aproape, rămân uimită, rămân fără glas, si totuşi glasul sufletului  meu, exclamă :

                  "Doamne !!!
                    Ştii cât TE  iubesc !
                    Ştii cât TE  iubesc" ! 

(iar IISUS ,îmi răspunde aşa ):
                      
                    Da ! Ştiu !

(la care glasul meu, Îi spune ):

                   "Ştiu , că  ROMÂNIA , este al doilea Ierusalim"!

(iar Mântuitorul, privindu-mă îmi spune  aşa):

                   Va fi, al doilea  IERUSALIM "!

Clipă în care , IISUS  dispare ca prin topire, şi în locul LUI , lasă UN  MESAJ, pentru poporul român .
Cuvintele ca din aur, se formau literă cu literă,  sub privirea ochilor mei, pe Cerul bleu, în locul în care fusese IISUS.
Voi cita, CUVÂNTUL  DOMNULUI  nostru  IISUS  HRISTOS, pe care ni l-a lăsat pe Bolta Cerească, scris cu litere de mână, cu litere ca din aur. Citez, CUVÂNTUL  DOMNULUI ,scris  de MÂNA nevăzută de mine, a DOMNULUI nostru IISUS  HRISTOS :

                  "ROMÂNIA , VA  FI AL  DOILEA  IERUSALIM !
                    AL  DOILEA  IERUSALIM , VA  FI  ROMÂNIA "!

Dragii mei, cu siguranţă această VESTE  DUMNEZEIASCA, această confirmare, de la ÎNSUŞI  MÂNTUITORUL  HRISTOS, vă va fi spulberat orice îndoiala şi orice teamă de neprevăzut.
ROMÂNIA, este şi va fi ocrotită veşnic ,de BUNUL DUMNEZEU şi de MĂICUŢA  DOMNULUI, pentru că aşa cum ÎNSUŞI  MÂNTUITORUL ne-a spus: VA  FI  AL  DOILEA  IERUSALIM !
Bucuraţi-vă dragilor,şi aduceţi cinstire, închinare şi slavă Mântuitorului  Hristos şi Maicii Domnului, şi să nu vă înfricoşaţi de absolut nimic, ci numai de BUNUL  DUMNEZEU să vă fie teamă, ca să nu greşiti, cu voie sau fără voie.
                    ROMÂNIE  ŢARĂ  SCUMPĂ,
                     ROMÂNIE  ŢARĂ  SFÂNTĂ, 
                     ROMÂNIE , TE  IUBIM, 
                      CĂCI  TU  VEI  FI , 
                      CEL  DE - AL DOILEA  IERUSALIM !

                                      Cu dragoste şi preţuire, Maria.





                          

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta.ne si ne apara mereu pe toti oamenii.II multumim bunului Dumnezeu ca ne.a ales pe noi,,AL DOILEA IERUSALIM!!

    RăspundețiȘtergere