• MAMA  MEA , TE  IUBESC  !!!



                  NU  MĂ  AVORTA !!!


                 DOCTORE TE  ROG , 


 SPUNE-I  MAMEI  SĂ  MĂ  NASCĂ !



  VREAU  SI  EU ,
                           SĂ  VĂD  LUMINA  ZILEI !


PROMIT  CĂ , NU  TE  VOI  SUPĂRA ŞI VOI FI 

                 TARE  CUMINTE !
-MAMA, TE ROG, NU MA AVORTA !

O femeie ingrijorata s-a dus la medicul ei si i-a spus:

“Doctore, am o problema serioasa si am nevoie disperata de ajutorul dumneavoastra! Copilul meu nu are nici macar un an, iar eu sunt din nou insarcinata. Nu vreau sa am copii cu o varsta atat de apropiata.”
...
Medicul i-a spus : ”In regula, ce vreti sa fac?”

Ea a raspuns: “Vreau sa intrerupeti sarcina mea si ma bazez pe ajutorul dumneavoastra pentru aceasta.”

Medicul a stat pe ganduri cateva clipe, si apoi i-a raspuns femeii:

“Cred ca am o solutie mai buna la problema dumneavoastra. Si e mai putin periculoasa pentru sanatatea dumitale. Vedeti dumneavoastra, pentru a nu fi nevoita sa aveti grija de doi copii in acelasi timp, haideti sa il ucidem pe cel care-l tineti in brate. Asa va puteti si odihni o vreme inainte ca celalalt sa se nasca. Daca tot vom omori unul din ei, nu conteaza pe care. Nu exista nici un fel de risc pentru corpul dumneavoastra daca il alegeti pe cel din brate.”

Femeia .. oripilata…, a zis : “Nu, doctore, ce oribil ! E o crima sa omori un copil ! ”

“Sunt de acord,” zise medicul. “Dar pareati sa fiti de acord cu acest lucru, asa ca ma gandeam ca asta ar fi cea mai buna solutie.”

Medicul a zambit, stiind ca s-a facut inteles.

El a convins mama ca nu exista nici o diferenta intre a omori un copil care deja s-a nascut si unul care este inca in pantec.

Crima este aceeasi !

Daca sunteti de acord, va rog dati mai departe acest mesaj. Impreuna putem contribui la salvarea unor vieti pretioase.

Iubirea inseamna ca ma sacrific pentru binele unei alte persoane.

Avortul inseamna ca sacrific o alta persoana pentru binele meu.
Lăsaţi  copiii să  vină  pe lume !
DUMNEZEU  ŞI  MAICA 
DOMNULUI  îi  VA  AJUTA 
 SĂ  CREASCĂ  MARI
  ŞI  FRUMOŞI !
 MAMELOR  !!! DAŢI  NASTERE  
LA  PRUNCI , NU-I OMORÂŢI  !
Ei nu sunt numai o bucăţică de 
carne ! Ci sunt vii ,au  suflet si 
inimioară !
Ei simt cleştele medicului care îi
atinge, si se zbat să se ferească !
Dar nu se pot apăra !!!
NAŞTEREA  de copii, este iertarea
multor  păcate ale mamei care da nastere 
la copilaşi !
             Cu dragoste si preţuire, Maria